Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 776 ggr
Pia-Lena
0

Uddevallautställningen

Hittar ingen starttid för söndagens utställning i Uddevalla. Någon som vet?

VeronicaP
0

hm själv har jag inte sett programmet ens ännu då det har skickats hem till mamma då det är hon som äger hästen *ler* även om hon knappt vem som är vem ;-)

Pia-Lena
0

Då är det alltså inte bara jag som svävar i ovisshet. Ja, ja, den som lever få se. Det är gott om tid ännu.

sanne
0

Det står i programet ! det börjar klockan 10.

men var där i tid, för det lär gå undan med de två domarna !!

Annette
0

#2. Har du häst anmäld och inte fått någon katalog? I så fall skall du genast höra av dig till de utställningsansvariga.
Katalogen kom på posten redan förra veckan.

VeronicaP
0

# 2 Jag klagar inte på den ansvariga utan bara konstatera faktum att det är min mamma som äger hästarna och då går ju programmet till henne , sen att min mamma är lite seg på att lämna över programmet till mig  är ju jag rätt van vid *S* Har faktiskt inte tänkt på det så mycket heller eg utan mer tänkt att jag får väl reda på det så småningom ;-)

jojjehanna
0

en till fråga, när ungefär ska hingstklasserna börja? efter lunch? ca klockslag? finns sådan info till en kataloglös?

Annette
0

#6. Hingstklasserna går direkt efter lunch. Cirkatid för lunch är 12.00, men du vet ju hur det är, det kan ju vara både hit och dit beroende på alla omständigheter ;)

sanne
0

#6  vår EU hingst före lunch…Oskyldig

men de som har RS nummer går direkt efter lunch.. det kan nog gå undan i morgon med de 2 domarna…

Ninnii
0

Är det någon som har ett hum om hu lång tid det tar med transport från Axvall ( mellan Skara och Skövde) till Uddevalla! Funderar på när man behöver åka!

Annette
0

Du har väl ungefär 11-12 mil dit. Jag skulle räkna med minst 2,5 timma, men jag vill alltid ha goda marginaler.

jojjehanna
0

#8 aha, när räknar ni med att starta då?

Annette
0

#8. Det är 21 ponnyer före den klassen.

jojjehanna
0

Är det 10 ponnyer/timme man brukar räkna, delat på 2 domare borde bara bli 1 timme då…

Annette
0

#13. Jag räknade i den ringen som Sannes hingst deltar i. Så två timmar borde vara lagom. Men dessa herrar är ju snabba, så det kan ju gå fortare också.

jojjehanna
0

#13 OK, då är jag med!

VeronicaP
0

Vi har ju ca 23 mil och vi kör på 3 timmar