Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 677 ggr
sara-ek
0

Godmorgon 1 juni

Godmorgon /godnatt??;) Någon mer som är vaken här??

Idag blir det att åka iväg tidigt för att tävla hästarna i hoppning, och sedan även visa upp agility med häst under pausen. Det kan bli roligt eftersom att ingen i denna stad verkar veta vad det är:P

Nu blir det nog att sova några timmar till för att sedan gå upp och börja knoppa / fläta manar.

Ha en bra dag:) / Sara

Hanna-D
0

God morgon 

Självklart är jag vaken! Flört

Har varit uppe sedan kl 6 i går morse, går av arbetspasset om fem timmar = kommer vara i fin form i morgon…

Ha en bra dag!

Cattis
0

God morgon!

Tyvärr är jag fortfarande vaken…

Stallet väntar idag på förmiddagen, på eftermiddagen skall vi "fira" min yngsta dotter Tilde, som fyller 3 år idag.

Ha en bra dag alla!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

ElisabethA
0

God morgon!
Vaknade tidigt idag… Igår var vi och lämnade Majblomma hos hingst och hoppas på fint föl nästa år. När vi körde från hingsten stannade jag och mamma till på anhörigträff för FS15 på Lv6 i Halmstad. Det var väldigt trevligt! Kul att se bilder både på landet och på alla som jobbar därnere. Sen hade min kille lyckats fixa en överraskning åt mig som förmodligen gjorde alla flickvänner och fruar där väldigt avundsjuka hihi

Idag ska vi iväg och tävla trav. Formen är väl sådär för tillfället och det var ett tag sedan hon startade, så jag har inga höga förväntningar. Men det ska bli kul =) Bara det inte blir för varmt…

Hoppas alla får en bra dag idag!

PetraJ
0

God Morgon! Nu bär det i väg till Gläntans och skall göra sista putsen på Caramell. Och sedan till Uddevalla. Och det skall bli lika varmt idag. Ha en bra dag….

Annette
0

Jag har precis klivit upp.

Varför ligger man nästan sömnlös hela natten för att sedan sova som bäst när väckarklockan ringer? Men det är ju ändå mycket lättare att gå upp en sådan här dag än en vanlig jobbardag ;)

Jag skall skaka liv i huvudet, packa ner lite mat och börja resan mot Uddevalla. Jag har bara 15 mil, så det tar inte så lång att åka. Men eftersom jag och alla E6:orna inte är riktigt överens så är det väl bäst att ha lite marginal om jag väljer fel. Tacka vet jag vägen till Valla, dit hittar jag i sömnen Flört.

Ha en bra dag och lycka till med alla utställningar o dyl.

sanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

go morgon

nu ska jag dricka kaffe o sen väntar sista putsen på hingstarna som ska med till Uddevalla idag. Det kommer bli en varm dag, så ni som ska dit glöm ej vatten till er o hästarna !!!

sitter här m nerverna utanpå ungfär, för att ha m två hingstar var kanske lite o ta känner jag, men jag hoppas allt flyter på i dag !

lycka till alla som ska ställa ut !! Kör försiktigt !!

Bofride
0

God Morgon!

Idag är det körtävling på schemat, ska grooma och även vara funktionär då jag ska räkna maratonresultatet… hm.. kommer nog vara helt slut sen ikväll när jag kommer hem efter en hel dag med sol, hästar, hjärngympa och massa räkning…

**Glöm inte solskyddskrämen alla forumanvändare!
**
Lycka till på utställningen idag, ha en bra dag!

zettan
0

God morgon på er alla

Vakna upp på ett soligt Jäboruder. Jätte skönt. Har gjort sista putsen på hästarna som skulle med till Uddevala, gjort stallet, kollat alla hagar. Så nu tar jag en liten kort pause med dricka och macka. för här finns det massa roliga saker att göra. Älskar att vara här. Få se alla fölisar soom kommer en efter en. Hoppas man hinner se en fölning också. Hittills har ja kommit ut när allt varit klart. Nee ut i solen igen för här måste man hinna gosa med alla hästarna =)

Lycka till i Uddevalla alla idag. Väntar med spänning på resultat.