Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 643 ggr
Annette
0

God Morgon 13 augusti

Hejsan flickor och pojkar!

Är det bara jag som är vaken? Ni gör rätt i att sova, tycker jag. Själv skall jag strax börja färden mot Nossebro. Vädret ser oberäkneligt ut, ser ut att kunna bli regn. Det behövs ju, men varför just idag Flört.

Ha en bra dag!

thira
0

Godmorgon! Nej då, ska på kattutställning idag, så jag är uppe o packar allt som ska med..

Lycka till i Nossebro!

Tigrou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn!

Lycka till alla i Nossebro Uppvärmningen håller väl på för fullt? Själv ska jag till Lindesberg på trav och starta Nelly.

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Varit uppe en stund och pluggat för jag hoppas ju på att det sja fortstätta vara uppehåll och dessutom att solen ska börja skina så trösket kommer igång i em.

Lycka Till, ni som ska på utställning med häst och katt, samt på travet!

VeronicaP
0

God morgon på er alla … Lycka till på trav, och utställningar både med häst och katt..

Själva ska vi snart köra in till travbanan i Halmstad och tävla .

bonde
0

God morgon!Glad

Nu ska jag åka till Nossebro å titta. Regnkläder är medtagna, fikat är packat ser fram mot en trevlig dag.

RebeckaKihlberg
0

God morgon….tog mig lite välbehövlig sovmorgon idag!

Lycka till på allt ni ska iväg på och är iväg på!

/Rebecka K

Charlotte-J
0

Idag fyller äldsat dottern 18 år så vi ska iväg och gratulera henne. Hjälp vad tiden går, 18 år Förvånad

Amor vincit omnia Kyss

Midlingur
0

Idag händer inget speciellt, blir nog lite utav en slappdag idag. Vädret ser inte bra ut, är osäker på om jag ska ut till hästen.

Milla
0

Godmorgon, och grattis till Dottern.

Här regnar det för fullt och jag ska inte göra för mycket nytta idag

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se