Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 478 ggr
Annette
0

God morgon 3 juni 2008

Här är det sjukt. Cecilia började och igår kväll blev vi andra tre också dåliga. Jag har hög feber. Rena sjukstugan. Och jag som började jobba igår…
Typiskt när Mikael har två läger denna vecka och jag tänkte åka till Falun. Men det är ju bara tisdag så vi kanske hinner piggna till.

Nu skall jag ta två alvedon och krypa ner i sängen igen, så jag förhoppningsvis orkar åka till jobbet en stund i eftermiddag.

PetraJ
0

Här är det också sjukt. Tobias är förskyld och har feber. så jag skall vara hemma idag. Han har fått en riktig KILLFÖRSKYLNING!

Ha en bra dag i värmen

zettan
0

#0 krya på dig Annette

Här är det varmt och soligt alla redan. Jag ska strax bege mig till jobbet. Sen i eftermiddag blir de stallet för hela slanten. Amulettes föl är så fint. De är kul med lite olika färger i hagen nu faktiskt.

ha en bra dag

AusaBausa
0

Krya på er sjuklingar!

Här är det som vanligt igen, skola o jobb… snart är det dock sommarlov, barnen har skolavslutning på torsdag. Skönt fördem…en annan strävar påp ett tag till…har semester from v27-31. Skabli så sköööönt!

Annars händer väl inte mkt här…mer än tvätta upp alla kläder, blä!

Ha en bra dag alla!

Marta
0

På väg hem från mötet igår ringde de hemmifrån och meddelade att Nr 9 var född! Ett svart stoföl.. Det var Zaffron som på egen hand hade fixat att bli mamma för första gången.
Får se om det blir lite fler bidrag till fölboxen idag..

Och solen skiner i dag med…

Charlotte-Aveback
0

#4: Härligt! Grattis Märta!