Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 675 ggr
Charlotte-Aveback
0

ESG i media

Nu finns det också några små notiser om ESG på Aftonbladets internetsite, högst upp:

http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/

Cattis
0

Men hänvisning till SSS hemsida för att läsa mer, där det inte är uppdaterat än. De skulle ha väntat med notiserna tills det fanns info o bilder på SSS sida kanske… Nu kommer man ju "bara" till ESG-sidan, och där finns ju inte heller detta. Taskig tajming. Synd.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-Aveback
0

De borde ha hänvisat till forumet i stället! Flört

Cattis
0

Njae, det skulle de aldrig i livet göra. Men de skulle ha lagt ut sin egen rapportering innan, så det inte blir tomt. Många besökare kommer kanske inte tillbaka o kollar en gång till… Och då försvinner ju reklamvärdet.

/Cattis

Emelie.Videll
0

blev vi inte med på tv?

/Emelie :)

Cattis
0

#4 Var ni?

/Cattis

Emelie.Videll
0

det var mer en fråga Räcka ut tungan, på nogon lokal kanal borde vi varit med tycker jag!! eller är dte att hoppas för mycket klanske, fick i alla fall pappa till att spela in halmstads lokala program:)

Cattis
0

Du har ingen bild på Organza från utställningen?

/Cattis

jojjehanna
0

Har jag fel eller är Åsa Petersson hon som var ringmaster i en av ringarna? Annars har jag nog blandat ihop vem hon är.

Annette
0

#8. Klädd i en klänning? Tror i så fall det är henne du menar.

jojjehanna
0

#9 exakt, hon tror jag att det är!

Annette
0

#10. Måste vara Åsa. Hon är på bild i SP nr 2 2005 och det stämmer väl överens med personen från ESG.

Emelie.Videll
0

#7 Jag har bara kort från brukset. Den lilla ponnyn var helt omöjlig de två dagarna. Det var en fotograf som ville fota henne men hon gav ärligt talat upp…gaaanska pinsamt. det blir köping imorgon och uppfostring av ponny efter frukosten idag Flört

Cattis
0

#12 Så kan det gå. Har du ingen bild från bruks då? Där man ser Organza skapligt bra från sidan ex?

Då ses vi i morgon alltså… :-)

/Cattis

thira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en bild på Organza förspänd, tycker hon ser fin ut på den, även om det inte är en proffsbild…!

jojjehanna
0

Jag tror jag har på Organza från både bruks och utställning men de är inte klara än och ska tyvärr iväg igen i helgen så det tar några dagar till. Men, Organza fick väl silver, skulle hon verkligen ha visats som championkandidat? Verkar som om ägarna ej var beredda på det men hon ropades ju in…

Cattis
0

Alla klassvinnare skulle in i championaten väl? Oavsett plakettvalör… Tror jag att det stod.

/Cattis

Milla
0

va???? nä är det sant??? jag tror inte det för Pirat blev inte uppropad, han blev ju klassvinare men med brons

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

#17 Jag har ingen katalog i närheten, men det kanske bara var guld då? Men var det inte silverhästar inne? I unghästchampionaten? Eller var det bara guld? Jag slutade hålla försöka hålla koll då jag tyckte det var svårt att ha ngn överblick med denna katalog. Egentligen skulle man bara haft papper o penna, det hade varit enklare. :-)

# Någon som har katalogen tillgänglig? Var det bara klassvinnare med guld som gick vidare till championaten?

/Cattis

Charlotte-Aveback
0

#18: I försättsbladet till katalogen på ESGs hemsida står följande:

"Samtliga klassvinnare, från 1 år och uppåt, som erhållit guld går vidare till championaten. Samtliga klassvinnare i fölklasserna går vidare till championaten förutsatt att de erhållit lägst silver. Samtliga valacker som erhållit guld tävlar om Champion Valack oavsett om ponnyn är klassvinnare eller ej."

Denna kommentar har tagits bort.
Cattis
0

#19 Då så, då har vi svaret där. Tackar! :-)

/Cattis

Emelie.Videll
0

#13 Har lite dator problem man jag ska skicka så fort allt är i sin ordning :)

jojjehanna
0

Jippie! Jag fick framsidan på Ridsport!

Tigrou
0

#23 Grattis!!!!!!

VeronicaP
0

Grattis till det Johanna

Malin_O
0

GRATTIS!! Jättekul :)

JennyStaaf
0

#23 superstort grattis!!!

Hanna-D
0

#23 Grattis! Fin artikel, har iofs bara hunnit skumma igenom den än.

RebeckaKihlberg
0

#23 Grattis!

jojjehanna
0

Tack, alla! Kul att det kom med så många foton också, från både Yvonne och mig. Det var verkligen ett hästjobb Skrattande att hinna få ihop allt i tid. Stressigt värre…

VeronicaP
0

Nu har jag ju inte ridsport , jag premunerar inte ens på den *S* men mina systrar gör det så jag får väl kolla där och sen köpa på måndag..

Bra reklam blir det i allfall för våra ponnyer i allfall..

Ellinor Johansson
0

# 30   Ni gjorde ett kanon jobb, jag är full av beundranGlad

Emelie.Videll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 jahapp, dethär är allt jag har från ESG som skulle kunna duga. Min fotograf (mamma) hade fullt upp den dagen skulle man kunna säga!

Cattis
0

#33 Tack för bilden, jag har lagt in den nu!

/Cattis