Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 647 ggr
QuickStep
0

bilder från ridtur idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla dotter har fått sin första ridhjälm så idag hämtade vi den på posten vid lunch och sen har hon haft den på sig hela dan o har inte velat släppa den!
så när det äntligen va dags efter middagen o gå o pyssla me hästarna blev hon ganska så glad..

Ridkläderna köpte jag från minirider.se och jag e supernöjd!
Min dotter fyller 2 år i augusti men det ska ju börjas i tid! =)

QuickStep
0

PÅ väg mot nya äventyr!

QuickStep
0

sista bilden…

[daytona]
0

hehe…. coolt!!! Cool

Olofsson
0

Så söt, fina kläder till de minsta ryttarna =)

[Teddy]
0

Jag vet inte vem som är sötast…häst eller tjej…

lilleman
0

åhh vad söta de är!

Pyttis
0

Vilket liten sötis, westernryttare månntro?Skrattande

QuickStep
0

=) va roligt att ni gillade kläderna. Det e alltid svårt o beställa på postorder tycker jag..

SannaHolmgren
0

Jättefint! Söt tjej och tuffa kläder.

Gekås hade ridbyxor ner till storlek 80 när jag var där sist, till hyfsade priser.

QuickStep
0

men storlek 80? då e barnen ju pyttesmå. min tjej har storlek 98 tror jag men ridbyxorna va för 2-3 år och dem e lagom nu nästan lite för tajta.
svårt när kläderna e ibland stora i storleken o ibland små..!

Ninnii
0

Kommer hjälmen oxå från miniriders? Tyckte den såg bättre ut än den hjälmen min dotter har! Det är svårt att hitta ridkläder till min 2 åring då hon inte är speciellt stor. Men jag såg på djuraffären i Skara att de hade ett par jätte snygga rosa randiga ridbyxor som var helskodda stl 90. Men jag tror de ville ha runt 500:- för dom. Tyckte det var lite mycket pengar. Mne snygga var de!

JennyR
0

Sååå söta!!!!! :-):-)

[Emma_93]
0

aaww va gulligt :)

QuickStep
0

ja hjälmen e oxå från minirider. åh så är det en ratt där bak som jag kan ställa in storleken med. =)

Ninnii
0

Ska nog kika in där!

QuickStep
0

Ridbyxorna va väl små i storlekarna tyckte jag men annars va allt väldigt bra, snabb leverans oxå! =)
trycket på ridvästen va inte alls dyrt. Inte ens jag har en sån fin ridväst när jag rider min stora häst =)

åh min sambo säger när han såg henne, E du så rädd för att hon ska bli raggare?? haha. Han e biltokig och jag e hästokig! =)

SannaHolmgren
0

#10 Ja då är de pyttesmå. Man har ju ingen anledning att köpa ridbyxor i strl 80, men byxorna var så söta att man nästan ville ha dom för det. ^^

QuickStep
0

ja det e sant iof! det e ganska mycket som e sött till dem små som man knappt får användning för.. =)

India
0

Vilken bra sadel du verkar ha! Olivia är som en klick smör på en het potatis i sin ponnyputa. Sedan får ju hon sätta i sär bena mycket mer av en viss trist anledning…..