bilder från ridtur idag
Min lilla dotter har fått sin första ridhjälm så idag hämtade vi den på posten vid lunch och sen har hon haft den på sig hela dan o har inte velat släppa den!
så när det äntligen va dags efter middagen o gå o pyssla me hästarna blev hon ganska så glad..
Ridkläderna köpte jag från minirider.se och jag e supernöjd!
Min dotter fyller 2 år i augusti men det ska ju börjas i tid! =)

hehe…. coolt!!! 

Så söt, fina kläder till de minsta ryttarna =)
Jag vet inte vem som är sötast…häst eller tjej…

åhh vad söta de är!
Vilket liten sötis, westernryttare månntro?

=) va roligt att ni gillade kläderna. Det e alltid svårt o beställa på postorder tycker jag..

Jättefint! Söt tjej och tuffa kläder.
Gekås hade ridbyxor ner till storlek 80 när jag var där sist, till hyfsade priser.

men storlek 80? då e barnen ju pyttesmå. min tjej har storlek 98 tror jag men ridbyxorna va för 2-3 år och dem e lagom nu nästan lite för tajta.
svårt när kläderna e ibland stora i storleken o ibland små..!
Kommer hjälmen oxå från miniriders? Tyckte den såg bättre ut än den hjälmen min dotter har! Det är svårt att hitta ridkläder till min 2 åring då hon inte är speciellt stor. Men jag såg på djuraffären i Skara att de hade ett par jätte snygga rosa randiga ridbyxor som var helskodda stl 90. Men jag tror de ville ha runt 500:- för dom. Tyckte det var lite mycket pengar. Mne snygga var de!
Sååå söta!!!!! :-):-)
aaww va gulligt :)

ja hjälmen e oxå från minirider. åh så är det en ratt där bak som jag kan ställa in storleken med. =)
Ska nog kika in där!

Ridbyxorna va väl små i storlekarna tyckte jag men annars va allt väldigt bra, snabb leverans oxå! =)
trycket på ridvästen va inte alls dyrt. Inte ens jag har en sån fin ridväst när jag rider min stora häst =)
åh min sambo säger när han såg henne, E du så rädd för att hon ska bli raggare?? haha. Han e biltokig och jag e hästokig! =)

#10 Ja då är de pyttesmå. Man har ju ingen anledning att köpa ridbyxor i strl 80, men byxorna var så söta att man nästan ville ha dom för det. ^^

ja det e sant iof! det e ganska mycket som e sött till dem små som man knappt får användning för.. =)