Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 851 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2008-06-05

Hejsan! Härligt med sommar och sol, nu njuter jag av värmen, och mina hästar i hagen. Helgen stundar med utställningar och kalas. Jag ska själv inte ställa ut, utan bara njuta av vackra shettisar och russ!

Ha en bra torsdag!

Morgonbild tagen i dag.

zettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon

Även idag vaknar man upp till en varm och solig dag. Telegonen ringde. Det var min bror som berättade att Elias hade fått vattenkoppor. Shit både jag och mamma var där i går och då hade han feber. Tur man hade vattenkoppor när man var liten. Men mamma har aldrig haft de. Vi som skulle ha grillparty med brorsan och hans familj i morgon. Det är bara att ställa in allt i hopa =( tråkigt.

Så de blir hästpyssel i eftermiddag. Ska börja mocka ut boxarna så man snart kan tvätta ur stallet.

ha en bra dag

Mija
0

Morrn morrn

Full aktivitet här, stora tjejen ska ut på cykeltur med skolan idag, de ska runda sjön Tåkern här hemma, en rätt så bra tripp. Det gäller att smörja in dem med solskydd, annars är det risk för att det blir ajaj.

Här blir det lugn annars, ska njuta av solen oh värmen idag och bara va, underbart….

Ha det gott

VeronicaP
0

God morgon , idag är det systerns dotter som tar studenten så vi ska dit ikväll . sonen har åkt på skolresa till Köpenhamn idag , de har ju tur med vädret i allafall och jag hoppas han får det riktigt roligt idag.

#0 Han ser ju verkligen skitfin ut lilla Bam Bam

SaraDoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jobbar halv dag idag, skönt. Ikväll är det studentfirande hos en av kusinerna. Ska bli kul att träffa släkten, det är så sällan.

Bild på Hälleluja som nästan drunknar i gräset :) bild från mobilen igår kväll

VeronicaP
0

#4 ååå Så grönt skulle jag också vilja ha det ;-) här bränner det snart ner i hagarna om det inte blir regn snart :-(

Lulan
0

Morron - 25 grader i Umeå idag!! efter lunch så styr kosan mot Strömsholm för hästar hela helgen :)

Smultron
0

Jo, här hos oss på småländska höglandet är betet redan slut. Har börjat stödutfodra med hö. Inte kul alls. Men trots detta så fick ett en av shettisarna fångkänning i början av vecka och får nu Finadyne. Men jag har fått olika uppgifter om vad som gäller, ska en fångponny stå inne eller ska de röra på sig försiktigt? Det är så trist för detta är min bästa körponny….

Annars är det fullt upp med allt så här års, men en skvätt regn skulle inte skada (då menar jag absolut inte som förra året!!).

Ha en solig och bra dag alla shettismänniskor:)

Ninnii
0

God eftermiddag! Idag har det grejas med utemöbler och ställt i ordning dessa då min sambo fyller år i morgon och ska fira det medmassa folk. Annars är det bara varmt, ska köra senare i kväll för det är ingen idé nu på dagen. Fick samtal från min syster idag, hon har opererat ryggen i går och det hade gått jätte bra. Så jag hoppas verkligen för hennes skull att hon inte ska behöva ont i ryggen mer nu. Ha en fortsatt bra dag alla!

Hanna-D
0

#0 Han är så fin lilla Bam Bam!

# Här går dagarna i 110, ska snart ut och bada hästarna som ska till Falun i morgon, jisses vad varmt det är! Cool