Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 254 ggr
Milla
0

vilken skräck

Christoffer var ute och fixade i trädgården och barnen hade gått upp till affären. Rätt som det är så kommer Christoffer inrusande och vill ha mobiltelefonen, han var väldigt bestämd, jag frågade vad är det nu då? då sa han med mycket kort röst att det är en bilolycka, det small rejält och jag vill kolla så att inte ungarna är inblandade sen sprang han iväg

Jag kände att jaja det är lungt, sen gick det en liten stund och Christoffer kom inte hem och där kom ambulans och polisbil, då fick jag på mig skorna och gick ut, ser Christoffer uppe på backen som ligger en liten bit i ifrån oss, det var avstängt och där stod han och vinkade på mig att jag skulle gå hem igen.

Kan berätta att hjärtat stannade och jag fick fart på benen, var i det läget helt säker på att barnen var inblandade, under tiden kom det ytterligare ambulans och polis. När jag väl var framme sa han bara att ungarna var inte inblandade utan det var tre bilar.

Phu sicken chock, jag är super glad att mina barn inte var inblandade men jag sörjer för dom som var inblandade, vad vi vet just nu är en allvarligt skadad sen vet vi inte mer.

En av dom anhöriga kom när vi stod där och han var naturligtvis i chocktillstånd, kan bara tänka mig hur han känner sig. Själv vet jag ju hur det är att vara med om en sån olycka. Hoppas bara att dom klarar sig hyfsat ifrån några allvarliga skador.

Det är konstigt för Christoffer fick stå vid avstängningen och mota tillbaks bilarna, det tog ett tag innan polisen satte upp en sån där olycka skylt.

Hua jag ryser i hela kroppen………………….

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Lilla_My
0

ja ush vad läskigt :S Bilolyckor är verkligen inte trevliga! som sagt, hoppas dom inblandade klarade sig bra…

[Karro]
0

nej verkligen inte trevligt med bilolyckor. hoppas verkligen att dom klarade sig de som var inblandade!

Anna Johansson
0

Å fy skutton va otäkt! Blev nervös bara av att läsa om de, tänk å va med om det. Hoppas att de inblandade klara sig hyfsat!