go morron 10/6
morrn morrn
Idag regnar de
så skönt. ¨Det behöver naturen nu. Men verkar vara kanska varmt ute ändå.
Idag blir de jobbet som vanligt sen har ja lite pappersarbete i eftermiddag. Så väntar ju stallet så klart =)
Igår var llla Roze helt tokig. Hon har börjar bli en liten tjuv. Hon tar allt som ligger löst på backen. Igår snodde hon min keps som jag hade på mig. Hon ville ju ha en egen 
God morgon!
Här är molningt idag, hoppas det kommer regn snart. Igår var vi ute och hälsade på Offelia hon hade det bra med sin nya kompis Penny, en liten rödskimmel efter Epol. Idag blir det jobb sedan hem och klippa gräset.
Ha en bra dag alla!
God morgon
Har haft massor att göra på jobbet i natt, har en del kvar att ordna med men det lämnar jag till nästa natt, orkar inte nu, mentalt är jag redan hemma i sängen…
Ha en bra dag!

God morgon
Efter flera nätters vaka så stod där ett litet svart stoföl när jag kom ut kl 05.00, ännu en gång lyckades hon lura mig, skönt att allt gick bra. Är nu på jobbet, känner mig ganska så slut och det ska bli så skönt att få sova i natt!
Passar också på att gratulera alla som fått föl i år, är så dålig på att skriva i alla inlägg.
Ha en bra dag!

# 3 Grattis till stofölet.
Morrn morrn här är det molningt och det kan förhoppnings vis bli lite regn idag, det blåser bra här med. Idag är tanken att jag ska ta hem 2 av hingstarna från betet.
#3Grattis! Vem av damerna?
Veritas odium paretFörvånad

#4 o 5 Tack! Det är Roshems Brocélinda som är mamma.

#3 stort grattis till stofölet
#3. Åh….STORT grattis till fölet…kul att det blev ett sto, din "otur" med att bara få hingstar kanske har vänt nu?!
God middag!
Sitter åp jobbet på min lunch o kollar inom här…här har vi blåst o mulet/sol om vart annat men inget regn! GRRR vill ha det nu! MEN inte i morgon för då kommer 21 barn hem till mig för sommaravslutning o då vill jag absolut ha fint väder så vi kan vara ute…
Grattis till nya fölet#3!

God middag!
Har varit hemme från skolan idag och gjort massor! plockat in tvätten som hängt ute på tork vek lite av den, hängde upp selunderlägget och nosluddet, snacka om att de var skitit. strykt min klänning jag ska ha i morron, plockat undan i vardagsrummet, lockat i och ur diskmaskinen, och ska till stallet och hämta Ture sen bär de av mot travet : ) ha en fortsatt trevlig dag