Kjempefornøyd!!!
Var på NPA-show med 2 av ponniene i går. 1års hingsten min ble klassevinner med 9,8,8,8,8! Flinke gutten min! Laney ble 3/6 med 8,7,7,7,7. Er veldig fornøyd med henne og! Hadde ikke forventet det, og når hun i tillegg gikk og halvsov og ikke er trent, da må jeg være fornøyd!!! Hun ble slått av 2 flotte damer.
Og dette var min andre utstilling, og første gang jeg mønstrer selv! Jeg er så glad i dag

Vad kul att det gick bra, Grattis!
Grattis!
Grattis!!

Grattis vad roligt och lycka till i framtiden
Grattis grattis!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis! Har du inga bilder att dela med dig av? Kanske lite mer resultat också 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tusen takk alle sammen!
Cattis, tenker du på mine resultater eller de andre ponniene? Det var ca 50 utstilte ponnier!
Bilder kan vi fikse til i morgen ihvertfall
Det var utrolig gøy å stille ut ponniene! Gleder meg til neste gang. Synes dere i Sverige har en bedre kultur med tanke på utstillinger. Håper det vil bli bedre i Norge etterhvert.

Resultat på alla shetlandsponnyer tänkte jag väl mest på. Inkl dina mao. :-) Vem blev BIS?
Hur många utställningar har ni i Norge per år?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Grattis till fina resultat

Grattis till fina resultat,Lite bider kanske?

Takk, takk alle sammen!
Det er ca 4 offisielle utstillinger i året(er litt usikker, men kanskje noen andre norske medl vet mere?)
Show varierer litt, men fra 6-8 om jeg ikke tar helt feil? Det var første gang at det ble arrangert show i mitt distrikt nå i år. Vi hadde kjempebra oppslutning med over 50 påmeldte ponnier. Kan sammenligne med Show som pleier å arrangeres på Hamar, der det oftest går over 2 dager. De pleier å ha ca 60 utstilte ponnier, om jeg ikke husker helt feil.