God morgon 15 augusti
Jaha, en helt hopplös natt som bara gett mig en dryg timmes sömn. Jag är helt slut, men kan INTE sova. Somnade efter många om och med vid 4 tiden och vaknade igen halv 6 av att hundj**eln var bajsnödig minsann. Och akut var det också. Så efter den friska luften medan hon gjorde sitt så vaknade man ju till lite grann. Och nu är det lögn att somna om alltså.
Så, nu ska jag se om jag kan hitta på ngt vettigt att sysselsätta mig med så att jag tröttar ut mig mentalt o somnar om. Ladda DVD:n med en riktigt sliskig hollywoodromans kanske, det brukar funka som ett starkt sömnpiller på mig.
Wish me luck! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God Morgon.
Låter inte roligt Cattis.Hoppas du kan få dig en liten tupplur under dagen.
Själv har jag jobbat hela natten,ska hem o sussa nu.
///Anki Sjödin
Morron!
Måste säga äntligen. Nu har vi också fått regn.
God morgon alla!
Nätverket är nere på jobbet, så det blev en stund på formet i väntan på att det ska starta upp igen…!
God Förmiddag!
Regnet kommer i skyfall idag!. Ja, det behövs så man ska absolut inte klaga ;-).

Morrn morrn har fått sova lite länge idag skönt , så jag har inte ens hunnit tänka ¨på vad jag ska göra.

God morgon. Här vräker regnet ner..Underbart!
God morgon!
Dagen agenda består av att hjälpa mamma timma henne hund…*gäsp*..kan ta några timmar

God förmiddag, vaknade imorse av att det spöregnade och åskade, man nu har det lugnat ner sig igen. Tycker att det räcker med regn här nu….

Godförmidda..hoppas alla "vaknat på rätt sida"*ler*=)
Här lyser solen med några moln…
"god morgon" om man nu kan säga det klockan 13 :) hoppas att allt är bra med allihop!