Go Morgon 2008-06-11
hej alla glada !
idag regnar det lite grann ute, så himla skönt i luften ! Men igår blåste det som om det va storm här.. trodde ett tag att fölisarna skulle flyga iväg. Nu har jag stängslat nya betet o det är såå stort, så idag släpper vi bort ungstona dit, ska bli skönt för dem o få massor med gräs ! o i helgen får stona m föl gå bort när Jozo får nya damer !
Nu väntar jobb, o sen hästeri hela kvällen, ingen fotboll för mig idag, jag ska lägga mig i tid har jag bestämt ! men Sverige lyckade juh faktistk igår "heja, heja "
pratade m en vän igår, om du läser här så ta nu hand om dig, vi tänker på dig o vill allt gott för dig !! kram.
ha en bra dag alla !!!!
ett litet kort på Friso från förra veckan.. sicken hingst !!
God morgon!
Här kommer det lite regn
hoppas det fortsätter ett tag. Idag blir det jobb sedan ut och hälsa på hos Offelia och lilla Penny.
Ha en bra dag alla!

God morgon
Här har de regnat och de ser ut som de småduggar lite ute än. Så skönt att de kom lite regn. Igår var hästarna helt tokiga. De blåste en del så de var så pigga och busiga. Fölen var långt i från sina mammor och busa. Fast Roze håller sig till 1 åringen. tryggast där kanske =)
Idag blir det först jobbet sen blir det att göra lite hemmarbete innan jag ska till stallet.
ha en bra dag alla
God Morgon!
Här på Gotland är det halvmulet, blåser fortfarande rejält idag, men än har vi inte blåst av ön
Här väntar som vanligt en arbetssam dag med hästskötsel, städning, stängsling, motionerande av hästar, besöka ett stuteri, hämtning av beteshästar, trädgårdsskötsel.. puh! Vill få allt så klart som möjligt innan jag börjar på mitt sommarjobb så då gäller det att ligga i lite.
Ha en bra dag, lycko er som får regn! Kan ni inte skicka hit lite?