Fölboxen - James Junior
Rödskäckhingsten James Herriot har fått en son, med samma färg. Han heter James Junior.
**2008-06-01 ~ James Junior
**
Vid 4-tiden på morgonen den 1 juni kom äntligen vårt efterlängtade föl. Mamma Tamy´klarade av fölningen helt själv. Resultatet blev ett stort fint hingstföl efter rödskäcken James Herriot RS 473. Han ska heta James Junior. Stolta ägare är Ulrika och Amelia Siegers i Moheda.

Foto: Ulrika Siegers - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

Vill Du visa ditt föl här i fölboxen? Maila då bild och info om ditt föl till cattis@monkeytoys.com så lägger vi in en artikel om ditt föl.
Stuteriets hemsida
- Hemsida saknas
Tidigare föl i fölboxen
Har du också fått föl?
Vill Du visa ditt föl här i fölboxen? Maila då bild och info om ditt föl till cattis@monkeytoys.com så lägger vi in en artikel om ditt föl.
Av: Cattis
- [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('Cattis'))
- [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('Cattis', 'Contact.aspx'))
Datum för publicering
- 2008-06-06
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Grattis!

Grattis!
Grattis!

Härlig fölis.
GRATTIS
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

grattis
Grattis!
Grattis!
Grattis!

Grattis

Grattis.

Grattis!
Grattis!
Veritas odium paretFörvånad
Grattis till det fina fölet!
Grattis!!
Grattis!

Grattis! Tycker hans far är riktigt fin så det var kul att se ett föl efter honom.

#18 Ja hans far är verkligen fin, vi föll direkt för honom när vi sökte lämplig hingst. Inte minst hans enorma trav. Vill du se honom i verkligheten kommer vi att visa modern i Tingsryd den 5 juli. Tyvärr är han född så sent att jag inte hann få passet innan anmälningstiden gick ut.

#19. Sent? Det kan väl knappast räknas som sent att födas så här års.
Grattis till en fin fölunge.

#19 nej, jag menar inte sent på säsongen utan sent i förhållande till anmälningstidens utgång för utställningen den 5 juli. Det måste ju vara fler än jag som har fölungar som inte kan visas på utställningar i sommar pga av den nya passregeln?
Grattis!
Roligt att få se Orkan´s barnbarn!