Hingstämne e Friso vd Heuvelshof
Vi har en lovande hingst till salu vid namn Wilfred vd Zandhoeve f 2005 e Friso vd Heuvelshof med ett utmärkt möderne (Anke v st Brammelo - Heraut v Bunswaard - Star of Freesland) fullt av Preferenter
Han är mörk fux, mäter ca 96 - 97 cm. Bra gångarter. Reggad i Sverige.
Säljes då betäcknings och föl-säsongen nu tar all tänkbar tid.
Wilfred kräver en hel del tid och arbete för att kunna bli klar att visas på premiering till hösten.
Säljes mkt förmånligt vid snabb affär då vi har stor box o hag brist fn.
Olaf Philippo är också till salu. Fullständigt avelsvärderad med 39 poäng. Körd o riden. Nämnden var mkt förtjust i honom. Det var hans spända skritt som fällde honom denna gång. Men dom ville gärna se honom åter. Olaf är svartskäck till färgen. Kort kan mailas.
Säljes också förmånligt pga box och hagbrist.

#1 Vem blev den lycklige ägaren till Wilfred?

Jag återkommer med det om den nya ägaren vill det.

Lilla Olaf är en jätte go kille. gillar den grabben

Han skulle väl vara alldeles jättelagom för dig att ha och köra par med 

#5 ja visst hade han
Lilla Olaf

Nu kan jag återkomma med vart Wilfred hamnade. Det är Gunilla Hjort som har köpt honom. All lycka till i världen med honom.
Även Olaf Philippo har hamnat hos ny ägare. Han kommer också att visas fram igen.
Så otroligt roligt att bägge hingstarna hamnat hos två verkligen kompetenta personer.
Bästa möjliga chans får dom nu 
Kan berätta att "Fredde" är otroligt lättlärd, gör stora framsteg varge dag. Jag blev förälskad i denna lilla hingst direckt, och den känslan bara ökar varge dag. Ska ta väl hand om honom!!!!

#8 MEN GUD VA ROLIGT GUNILLA !!!!!!!!! Då kom då denna hingst i "rätta" händer (i mitt tycke) STORT LYCKA TILL med honom i framtiden gunilla…Kram C
#8 Grattis & lycka till Gunilla!

#8 GRATTIS och lycka till! Ska bli spännande att se honom live

Grattis Gunilla. Hoppas han når hela vägen =)
Vart hamnade Olaf, Anne?
Grattis Gunilla och Lycka till med honom i framtiden.