Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 756 ggr
Ranni
0

Flytta till Stockholm?

Jag ska flytta till mina hemtrakter i Jämtland och ska sälja min gård som ligger 20 min från Globen. Har byggt om stallet lite så det ska passa mina shettisar, så därför vill jag göra er härute lite uppmärksamma OM någon har tänkt att flytta med sina ponnyer, så har jag världens underbaraste gård till salu!

Kolla på Hemnet.se och Stockholm, Haninge och på Gårdar, Sotingevägen är adressen

Ranni
0

Kolla länken! Mitt ena sto med föl kom med i bild… Mäklaren kunde inte motstå dem… Skrattande

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/159376 

QuickStep
0

jag vill flytta dit! fasen att man inte har råd…. Jag känner verkligen att ja vill bo på en riktigt hästgård.
ska bara få me mig sambon oxå….. haha! d kommer nog inte o gå men men..

stallostby
0

waoh! vilket ställe! Fast flytta till stockholm skulle jag aldrig göra….

Kratern
0

Har du hittat hus? Vart?

zettan
0

Sååå vackert. Där hade jag velat bo =)

Ranni
0

#4 Jag har köpt en gård i Mårdsjön, Stugun. Skrattande Här får jag och mina djur plats…

Gården i Sotinge är helt underbar. Hade inte flyttat om det inte vore för att sonen har "hemlängtan" till jämtland, pappan, och släkten. Men nu är det så, och jag tänker ställa upp för honom. Jag flyttar tillbaka!

Cattis
0

#6 Tyvärr fel sida om stan, men annars jättefin gård. :-)

PS. Tack för hjälpen sist! DS.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kratern
0

#6 Stugun….då får du vara med och engagera dig i den minimala Jämtlandskretsen då (c:a 3 personer)Skrattande

Ranni
0

#7 Varsågod, bara trevligt att hjälpa till där man kan… Grattis igen till framgångarna.

#8 Klart jag kommer engagera mig när jag kommer upp. Låt mig bara få "bo in" mig lite först. Har lite att fixa då jag kommer upp, som att bygga boxar, hagar, skaffa "övriga bonnadjuren" osv… Ser fram mot att få börja…