Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 735 ggr
zettan
0

god mogon 16/6

morrn morrn

Idag är det en mulen morgon jag vaknat upp till. Ryggen känns inget vidare men men bara bita ihop. Jobbet väntar.
I efermiddag blir det hästpyssel. Hoppas de inte regnar för jag vill ha torra hästar att pyssla med. Lite fölträning står nog på schemat också.
hoppas alla får en trevlig dag

balotte
0

God morgon!

Här ser det ut att spricka upp på himlen, kom lite regn inatt (hoppas på mer). Vi har bara fått ca 15 mm på en vecka. Igår kom det 3 st hästar till mina hagar Glad, de ska beta av innan jag släpper mina. Det är skönt att ha lite och göra (saknar mina). De kommer hem om två veckor. Ska snart till jobbet.

Ha en bra dag alla!

Annette
0

God morgon!

Jag skall till sjukgymnasten nu på morgonen. Jag får säkert skäll, för jag har jobbat så mycket de senaste veckorna så jag har inte ens orkat tänka på någon träning. Skall uträtta några ärenden när jag ändå är i stan.

Ha en bra dag!

Maliiin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Ja här i Målilla öste regnet ner tidigare idag på morgonen men framåt 8 va de riktigt fintGlad Så nu skiner solen för fullt!

Hittills idag har ja varit i stallet å fixat de mesta. Tömkörde Sixton med… Han går riktigt bra nu.. Cool Kul!

Ha en underbar dag!

Mija
0

God middag!

Här skiner solen ömser regnar det, kanonbra tycker jag.

Här har vi varit och hämtat kryckor till lilltjejen då hon trampade in en spik i ena foten i lördags, nu kan hon ta sig fram igen, hon får inte stödja på foten på ett par dagar till, inget kul tycker hon. En rejäl antibiotika kur fick hon med och badförbud, tur att det inte riktigt är väder för bad just nu.

Senare blir det att skjutsa lilltjejen till mormor och morfar då morfar ska vara barnvakt imorgon då jag och stora tjejen och en kusin och mormor ska åka till Ullared och shoppa loss lite, ska köpa in lite hästsaker då det brukar vara billigt därnere.

Nej, nu blir det att börja med middag….

Ha det gott