God morgon 17 juni
Idag skall jag hjälpa en arbetskamrat så får jag hjälp en annan dag :)
I kväll skall ungstona iväg och löshoppas för sista gången nu i vår. De har varit så duktiga och tycker att det är roligt så vi anmäler dom till 3-årstest i höst.
Ha en bra dag!

Go dag !
ska strax åka till jobbet, barnen var trötta idag, dom höll sig vakna för o se på fotbollen igår, dom såg kanske 5 minuter sen sten sov dom
i kväll väntar Hollands matchen !!! heja heja.
idag får jag nog städa upp lite här hemma… för i morgon kommer ju Milla o hela familjen över helgen, ska bli sååå kul !!! börjar fundera varför jag anmälde till Örebro… gud va många bra 3åringar som ska va med… huaa.. Wendy har ju aldrig varit ute, men bara kritiken är bra så får det bli väl !
ha en bra dag allihopa !

morrn morrn
Idag hoppas jag dagen börjar bättre än igår. Skrev ju godmorgon tråden igår och mådde hur bra som helst. När ja sedan satt och åt frukost 10 minuter senare började fingrar domna bort och flimror kom för ögonen. De var ett av de hemskaste migränanfallen jag haft på länge. Spydde i mängder och bara yrade omkring. Hua de släppt inte för ens vid 3 på eftermiddagen så jag fick ta mig en tur till stallet och trimma Agnes lite.
Idag väntar jobbet igen. Sen blir det lite hemma pyssel innan jag ska till stallet.
Fick rapport om att Rosa var betäckt nu så de piggade upp mig lite igår. Mindre kul är de att Rosa är kaxig mot de andra stona som går där
. Men snart får Rosa komma hem igen.
Hoppas alla får en bra dag idag
God morgon!
Sista dagen på jobbet innan semester, kändes som jag sprang både Lund och Malmö runt igår för att fixa sistan innan resan till Tunisien i morgon….ska blir SÅ skönt att få komma från Sverige en vecka.
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon
Nu har jobbet bärjat så först blir det att tillbringa några timmar där. Sedan blirdet att åka ut till stallet och ta hand om den lilla hästen som aldrig vill bli problem fri? Nu går han med täcke för att inte flugorna ska käka upp såren ännu mer=/ Sedan blir det ng ut och köra dom andra tåv en sväng:)
Ha en bra dag!

Va nog anningen trött i morse… Milla ni behöver inte komma i morgon… Torsdag räcker…

Här är det full rulle som vanligt! Borås Tidning har varit här och fotat så nu blir tjejerna kändisar..
Löshoppning står på schemat nu så Hans har bilen full men som tur är så ville inte alla åka med, och det betyder att jag kan köra direkt till mitt natthärbärge strax utanför Skövde. Imorgon ska jag träffa höftprotesmannen och förhoppningsvis hamnar jag i operations kön till att få en ny höft. Då kanske jag kan röra mig igen sen..
Lägger med en bild från dagens ridtur

Ser så underbart ut Märta !! kan tänka mig va Ida kommer prata om i helgen:)

Underbart att se Märta , tänk sicken helg , sådant man själv ville göra som barn ju.
Nämen åååå där är ju min Ida på bild och hon ser GLAD ut gud så skönt och gud så glad jag blir.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se