Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 890 ggr
Tyfon
0

undrande?

om man visar en shettis och den är tex rakad 2 st rutor på båda sidor av magen får man avdrag på det i påängen?

ThiffannyJ
0

Det tror jag inte. Visade en hingst på premiering som en månad innan fått spruta pga av att han blev sjuk. Han blev godkänd Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Tyfon
0

dessa täcker halva magen ungifär

Cattis
0

#2 Varför är hon rakad?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tyfon
0

hon hade lunginflamtion å fick då vätska i lungorna så dom har rakat när dom röntagde henne

Cattis
0

#4 Okej. Det är iofs skillnad på premiering som #1 pratar om och utställning. På utställning får de ju inte vara rakade… Men syns det så mkt nu då? Hon har väl fått sommarpäls nu?

Jag vet inte om det ger avdrag dock. Kontakta utställningsansvarig i SSS o prata med dem.

/Cattis

Tyfon
0

lite men det håller på att växa jag vill visa henne 11 augusti å då kankse det har hunnit växa ut

Cattis
0

#6 Ja tills dess har det säkert vuxit ut!

/Cattis

Kris_J
0

vad är det utställning då?

Veritas odium paretFörvånad

Tyfon
0

Nossebro

Annette
0

Utställningen i Nossebro är den 9 augusti. Den 11 augusti är en måndag.

Kris_J
0

#9 vem skall du åka med Pixie eller Sengana?
Då kaqnske vi ses, jag har också tänkt anmäla dit.

Veritas odium paretFörvånad

Tyfon
0

#11 Pixie om jag får nån som kör förhoppningsvis är sengana såld tills dess

Kratern
0

#5 De får vara rakade på utställning. Tävlingsponnyer får det. Har hon ett vet. intyg på varför ponnyn varit rakad kan jag inte tänka mig att det skulle vara några problem.

Cattis
0

#13 Ja om de tränas/tävlas ja. Och bnej hon får säkert vara med, men det kan mkt väl dra ner helheten. Men hur som helst, till dess (augusti) lär det inte synas vidare mkt.

/Cattis