Pass - igen!
Vill bara berätta att jag skickade in passhandlingarna till in ZickZack i torsdags, dom var hos Stamboksföraren fredag.
IDAG har det kommit ett pass!! 6 dagar!
SSS är nog snabbaste föreningen, 1000 tack till Fredrik Jedenius!
jag kan bara hålla med dig, han är super snabb och vilken service!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Håller helt med!
Hur skickar ni in passen?alltså med vanliga brev eller rekomenderade..? *nyfiken*

#3 Du bör rekommendera dina passhandlingar, De kostar inte så mycket extra, jag tror att det kostade drygt 50-lappen. Det kan det väl vara värt!
Jag skickade mitt som vanligt brev. När jag har skickat in färdiga pass för ägarbyte osv har jag rekommenderat det.

Jag har skickat mina fölregristreringar idag till Fredrik och jag rekommenderar mina .
Så nu hoppas jag att jag får dem så jag kan visa på Riksen.

Fredrik är kanon 

Jag skickade min fölregistrering igår, men är lite småfundersam… Min fölis kunde inte chipmärkas när ID-kontrollanten var här, för hon hade inte grejerna med sig. (Hon kom inte hit för att göra en ID-koll, det bara blev så.) Måste de vara det för att få passet?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#8 Nej de behöver inte vara chippade, än så länge…
Veritas odium paretFörvånad
Fr o m 2009 ska ALLA nyregistreringar ALLA raser chipmärkas.
#10, från och med 1/7 2009 är det obligatoriskt.
Veritas odium paretFörvånad

Ja Fredrik är verkligen duktigt och snabb service .
Jag ska skicka in ägarbyten på två hästar. kan man skicka passen i samma rekomenderade brev eller ska men skicka två???

#13. Skicka i samma.

#9 Phew! Tack för snabbt svar. Hon ska såklart chippas nästa gång "chipparen" kommer hit.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
håller med dej.. fick mitt pass te mitt föl på en vecka
Håller med fick våra supersnabbt vi med!!
Delad glädje är dubbel glädje :)
#14 Tackar..=)