Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 230 ggr
Cattis
0

God morgon 18 augusti

Go'morron allihop! Idag skall min "styvson" opereras, det känns inte allt för roligt. Själv skall jag vara hemma och städa. Men senare i eftermiddag bär det av till stallet och "badning" av hästar.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Usch då, det är alltid oroligt när det gäller barnen även om man vet att det inte är något allvarligt. Du får pyssla om den lille mannen när han kommer hem istället då.

Skall jobba halvdag idag, har jag tänkt. Sen skall jag åka in till stan och bl a köpa en ny säkerhetsväst till Cecilia. Hon har vuxit ur den förra och Granngården har kampanj just nu. "Bara" 649:-. Cecilia börjar på ridskolan på torsdag, men hon behöver den ju ändå hemma, så det är lika bra att passa på.

Midlingur
0

Ska jobba idag, som vanligt… 2 personer som ska se till att 16 vårdtagare får mat i magen, får ny blöja/blir kissade och kommer i säng - varav 6 stycken är rullstolsbundna Fot i munnnen Vården är härlig.

JennyStaaf
0

vi skall ha welshutställning i morgon här hemma (52 anmälda!!) så vi har "lite fix" idag. 4 hästar är tvättade. 9 återstår att tvätta. Jag har tjejer här som tvättar åt mig för mitt förb… gips på högerhanden ställer till det. MEN…. idag kl 14 skall jag till vårdcentralen o har jag tur får jag TA AV gipset idag… Cattis, hoppas allt går bra med op. vet inte alls vad det hamdlar om, men jag vet hur man mår efteråt iaf (tänker på grabben).

VeronicaP
0

Morrn morrn och jag håller med det är inte alls roligt när barnen ska opereras .

Lycka till med utställningen Jenny.

Själv hoppas vi att vi kan få pressat halmen idag om det håller uppe med regnet.

alvasens
0

Morrn. Planerar det sista inför resan, vi åker till mallorca i natt. Jag, Pernilla och Elin och Elin.

Cattis
0

#3 Det har gått bra. Han ligger på uppvaket nu o är inte alls intresserad av att vakna tydligen. "Tyst, jag är trött" fick de till svar när de nu efter en timme på uppvaket försökte väcka honom. Så jag antar att han mår ganska skapligt ändå, morgonhumöret är ju i behåll iaf. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

JennyStaaf
0

JAG HAR TAGIT AV GIPSET!!!!!! Men är, precis som alla sagt, helt handikappad ändå. högerhanden funkar liksom inte.

Annette
0

#6. Vad skönt att det har gått bra.

[Anna-N]
0

#5. Ha det så gott med sol och bad! Vi får säkert allt regn nu när Ni är borta :-D.