Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 354 ggr
VeronicaP
0

God Morgon 17 Augusti

Morrn morrn  .. Nu ska jag snart till tandläkarn inge kul alls inte bara det att man ska dit , jag lyckas alltid få en så tidigt tid ;-)

cinna
0

Gojjon på er!

Lycka till Veronica. Hoppas allt går bra!

Sovmorgon idag och börjar inte förrän efter lunch. Så himla sköntGlad.

RebeckaKihlberg
0

God morgon! Varför vaknar man alltid tidigt när man är ledig och kan få sova ut?….idag ska jag ut och rida med "sambons" syster, hoppas regnet håller sig borta.

Lycka till hos tandläkaren Veronica.

Therese_Melberg
0

God morgon, idag kommer hovslagaren hit…

Rubiinen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron Glad Själv har man ju sommarlov tills på månda så ja ska va i stallet varenda dag Flört  Hovslagarn ska till oss med idag :D

bonde
0

God morgon!Glad

Idag ska mamma komma hit, då kan man göra allt såntdär som inte går att göra med två barn i släptåg. Ett extra plus är att hon förutom att passa barnen förgyller vår dag med god mat & fika.

VeronicaP
0

Tack tack är hemma igen och jag lever det får man vara glad för när man har varit hos tandläkarn Cool

Annette
0

#6. Jag har sagt det förut, hellre en förlossning med sätesbjudning än ett tandläkarbesök!

JMax
0

Jag föredrar nog tandläkaren!!! Jag har iof aldrig haft några hål i gaddarna så jag har haft det ganska bra hos tandläkaren!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Nu skulle jag, enligt min planering, suttit i bilen på väg mot Uppsala. Bilen klar, mina saker är nog färdigpackade men väntar på min bror som inte är hemma än och som inte packat klart. Så vi kommer väl inte vara där förrän mitt i natten.

Flyger hem imorgon igen, efter att ha skrivit en tenta och hjälpt min bror komma i ordning lit eftersom han oxå ska börja där uppe nu. Skönt när jag landat i Skåne igen.

VeronicaP
0

Instämmer med dig Anette

Cattis
0

#7 Till o med en sätesbjudning på trillingar är bättre…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

#11  Tveksamt

Annette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11. Det är jag absolut övertygad om!

Vi fick förresten tillökning igår, 5 jättesöta kattungar. Nu blir man sittandes i sadelkammaren hela kvällarna.

Annette
0

Jag har klantat mig ordentligt idag, kunde säkert ha slutat med bruten nacke.Flört

Jag höll på att klippa gräset på kyrkogården med en vanlig handgräsklippare. Det är lite trångt mellan gravstenarna, så man får trixa lite. Jag gick bakåt med gräsklipparen, alldeles för fort, tydligen. För plötsligt hade jag en gravsten rätt i knävecken och fortare än jag hann blinka hade jag gjort en bakåtsaltomortal och landat på andra sidan av gravstenen. Som tur var det en grusgrav, så jag förstörde inga blommor när jag dunsade ner på andra sidan. Det vara bara att fort hoppa upp och kolla om någon sett uppvisningen. Det stod en buss utanför kyrkogården, men jag tror bara det var chauffören som satt i. Skrattande Skall det tillbudsrapporteras, tro?Flört

AnTeX
0

varför ska tandläkarbesök vara så farligt? jag gillar att gå dit för de säger alltid att man har så fina tänder:D

Cattis
0

#15 Jag gillar inte att gå dit för det gör så in i vassens ont och de tjatar alltid om att jag är larvig som är spruträdd o vill ha bedövningsgel innan de sticker mig. *asg*

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

AnTeX
0

hehe men te mig säger de alltid att man har så fina tänder så nbesöket tar ca 20 min:P

cinna
0

#14 Är skyddsombud på jobbet, kan ju tycka att allt sånt som kan ge skador i framtiden ska rapporteras. Får du men av det som hände och du inte rapporterat det kan du inte få det klassat som arbetsskada och får då inte heller ut några försäkringspengar…

Bättre att fylla i en blankett en gång för mycket än en gång för lite