Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett32-esg-2006
Läst 2049 ggr
Cattis
0

Foton från ESG

Var du där i helgen och fotograferade? Vill du dela med dig av dina bilder? Vi blir jätteglada för alla som vill bidra med bilder på de deltagande hästarna.

Titta i listorna och maila gärna om du har bilder på ngn som inte finns med på bild redan, eller har ett bättre kort än det som redan ligger ute.

Maila till cattis@monkeytoys.com

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

*putt*

/Cattis

Cattis
0

Ingen som har finalbilder? Där de har sina maffiga rosetter på sig exempelvis. Jag missade den delen av finalen då jag åkte klockan 17.

/Cattis

RebeckaKihlberg
0

Du har mail Cattis. Glömde dock skriva att det var jag som tagit kortet

Roshems Brocélinde RS 3599

Rebecka Kihlberg

RebeckaKihlberg
0

Fler bilder är skickade

jojjehanna
0

Ni får vänta tills mina kommer på min hemsida. Det är MASSOR av bilder, en del ska bara bättras på lite (ljuset eller beskäras tex).

Malin_O
0

Skynda dig att "fixa" bilderna!!
Jag hoppas på att hitta några fina på min häst Flört

Cattis
0

#6 Men ni tog väl en massa själva? Jag tog ju på Eros samtidigt som ni själva gjorde det…

/Cattis

Malin_O
0

Joda…men jag vill ju ha några fina bilder också Flört

jojjehanna
0

Fina huvudbilder på Eros, inte lika bra upställda, öronen bak/fladdrande om jag minns rätt…

Malin_O
0

Låter jättekul Skrattande det var främst en huvudbild jag var ute efter….har några uppställda som vi tog som blev hyfsade i alla fall.

Håller utkick på din hemsida….

jojjehanna
0

#Ska bort och fota i helgen också så i värsta fall tar det en del tid till innan ESG är ute. Får nog ta det bitvis.

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen bra bild då jag stod illa till

VeronicaP
0

Driven champion

VeronicaP
0

Ridden champion

Cattis
0

Jag har lagt in nästan alla jag fått per mail hittills, men det fattas ännu många. Har ni fler bilder så maila gärna till mig.

/Cattis

Cattis
0

Önskar fler bilder om ni har… Kolla i listorna vilka som fattas.

/Cattis

jojjehanna
0

Nu finns fyra bilder på min hemsida

ThiffannyJ
0

Nu ligger mina bilder i mitt fotoalbum. På www.minishetland.com

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Annette
0

#18. Jag kommer inte in där.

ThiffannyJ
0

Prova igen.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Annette
0

#20. Nu gick det! Fina bilder.

Cattis
0

Jag har fått lite fler foton som jag inte hunnit lägga in ännu. Men jag saknar fortfarande en del. :-)

Har ni bilder på era, eller andras, hästar som deltog - maila mig gärna. cattis@monkeytoys.com

/Cattis

Cattis
0

NU har jag lagt in alla bilder jag fått på de utställda ponnyerna. Saknar dock massor ännu… Så, ni som var på plats, kan ni inte kolla igenom era bilder ose om ni har ngt av det som saknas? Om ni nu kan tänka er att låna ut bilder vill säga. ;-)

/Cattis

kacka
0

Vilka är det som saknas?

Cattis
0

Alla de som inte har bild i resultattrådarna.

/Cattis

jojjehanna
0

Nu gav Mats upp och la ut alla mina bilder från ESG. Tror jag, har inte hunnit kolla igenom dem. Jag hade tänkt redigera och sortera dem mer typ beskära och göra bättre färger etc. Men jag får väl skämmas ett tag för att jag inte hunnit fixa till alla och under tiden finns allt att se på mi hemsida www.johannalagnevall.com

jojjehanna
0

#26 jäklar, så oredigerade bilderna var. Det var ju tex flera nummerlapsbilder från ridklassen, brukar fota nummerlappar ibland för att lättare identifiera ekipage. Pinsamt värre men så går det när man aldrig hinner göra klart… Bortse från det och tänk er en del bilder lite bättre i ljus och beskäring etc. Och en del bilder ska slängas!

Hanna-D
0

#26 Jag tycker att det var jättefina bilder! Otroligt att du hann med att fota så mkt!

Emelie.Videll
0

helt sjukt mycket bilder, jätte fina

/Emelie :)

jojjehanna
0

#28 tack!

#29 tack1

Jodå, många bilder blev det, tur man har digitalkamera för tänk framkallningskostnaden om det varit film. Är väl egentligen impad över att jag hann fota så mycket men samtidigt missade jag alltför många känns det som. Tur jag har en snäll man som följde med och skötte lilla sonen nästan hela tiden, bara amningen han inte kan ersätta…