God morgon 25 juni 2008
Strålande sol här idag
. Hoppas det är det även i Borås, för barnen skall på fritidsresa till Djurparken. Själv skall jag trimma och klippa gräs hela dagen.
Ha en bra dag!
God morgon!
Här är det också soligt.Hoppas det håller i sig, så vi kan måla färdigt garaget. Idag blir det jobb som vanligt, packa upp en massa varor som kom igår. Det är som julafton på jobbet när nya varor kommer. Annars en lugn kväll.
Ha en bra dag alla!

Här är det mulet Borås med duggregn just nu
. Vill ha fint väder snart. Men igår fick ja gosa med torra shettisar så de var jag glad över. Plockat en del fästingar på gölen men på stona verkar de inte finnas några som visar sig för mig.
Ska strax till jobbet och jobba. Sen blir de lite hemma arbete idag. Lite papper som behöver fixas.
Hoppas alla får en bra dag
God förmiddag!
Här är det segt idag. Nu är det ny fölvak som gäller då Ivette börjar vara redo. Skönt att man bara får 2-3 föl per år. Fattar inte hur ni som får många föl orkar vaka :-)
Idag kommer det hem Hästtermometrar. Verkar vara en kanonbra uppfinning med handtag och larm.
För övrigt ser det ut att bli en fin dag med strålande sol!
Ha en bra dag allihop!
Amor vincit omnia 

God förmiddag!
Toppenväder här idag, strålande sol! Underbart, det känns som om det varit mulet väldans länge nu.
Idag fick jag äntligen iväg anmälningar till hingstpremieringen och lite andra ställen.
#3 Är det dags jättesnart eller? Spännande!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#4 Njae, hon stod och tryckte rumpan mot boxväggen inatt och vaggade fram och tillbaka med framdelen så jag vet inte. Hon har egentligen 1 och en halv vecka kvar men magkänslan säger att det kommer innan ;-))
Amor vincit omnia