Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 657 ggr
sanne
0

inför Nossebro i Augusti !

Vi har funderingar på att hålla en Grillfest kvällen innan Nossebro. Vi kan erbjuda uppstallning här, tälta el husvagn går bra.

Vore trevligt om lite fler "lång" väga kommer !, vi har massor av planer för kvällen OM det finns intresse naturligtvis. från oss är det sen 1 tim o 10 min upp till Nossebro.

idags läget finns 9 boxplatser att tillgå. det vore trevligt o träffa fler folk o umgås lite. ni som bor "nära" kan ju komma även utan hästar !!

detta är lite av en intresse ansökan kan man säga !? är du intresserad ??

zettan
0

De vore jättte roligt =) Kul att träffas innan utställningen =)

dajmie
0

Hej. Om det blir dåligt med platser så har vi möjlighet till 8 boxplatser, det är 7 Km härifrån till Nossebro.

Malungstjej
0

Vilka domare är det i nossebro ?

Pia-Lena
0

Jag är intresserad. Vi måste ju börja resan med en färjetur på ca 2 timmar  och med de avgångstider som färjan har finns det ingen chans att hinna fram samma dag. Det finns ju uppstallningsmöjligheter i Strömstad men det verkar tilltalande att bara ha en kortare resa själva utställningsdagen. Dessutom är det ju inte helt fel att träffa lite shettisfolk under lite mer avslappnade former än under en utställning.

dajmie
0

Det är bara att höra av sig via pm, så fixar vi det.

Annette
0

#3. Torsten Jeppson och Madeleine Beckman.

sanne
0

Det vore som sagt väldigt kul o få ihop lite folk dagen innan !!! alla är välkomna, med eller utan hästar naturligtvis !!!

Charlotte-Aveback
0

Vilket jättetrevligt initiativ! Synd att det är lite långt bort för vår del …

sanne
0

#8, va då långt… vi kom ju upp till rockelstad förra året juh.. på en dag.. nu kan man ju komma dagen innan..Cool

[Anna-N]
0

Jättetrevligt låter det, men det är ju fel dag ju Cool :-)

sanne
0

Men Anna… aldrig är du nöjd… hihi…

Charlotte-Aveback
0

#9: Då är ni tapprare än vad vi är! Glad

[Anna-N]
0

#11: Nej och inte har jag lyckats med kloning heller….Oskyldig :-)

HannaDolly
0

Det vore JÄTTEKUL :D Det tkr jag verkligen att ni ska satsa på :)

VeronicaP
0

Vilken datum är det i Nossebro?

Annette
0

Nossebroutställningen är 9 augusti.

Annette
0

Detta låter trevligt. Jag tror tyvärr inte jag vågar planera in mer "egna aktiviteter" på semestern. Måste kanske umgås lite med man och barn ibland…

VeronicaP
0

Ja det var som jag trodde *ler* samtidigt som skånes russ har utställning på Tomelilla travbana och det är även utställnig för russen 9-10 på Tingsryds travbana , ibland skulle man behöva klona sig .
 Men jag ska nog ta och åka till Tomelilla och visa 2 russ den dagen om det nu inte krockar med någon travtävling vill det säga ;-).

Malungstjej
0

#6 Tack för den inf Glad

[Billan]
0

Det vore skoj att åka, men synd nog har vi dalarnas ponnyavels förening utställning samma dag.