Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 521 ggr
zettan
0

God morgon 27 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morsning

här ser jag knapp ut från min lägenhet. Pappa har spänt upp pressening över halva huset för han håller på att måla. Men ja ser att de är mulet ute. Men tror inte de regnar. Märker man när man kommer ut =)

Idag så är de äntligen FREDAG Cool skönt med helg. Jag måste åka ner till stan idag för att leta efter ett nytt träns till lille Bastic. Han har växt ur sitt gammla. De väntar ju premering snart ju. Lite nervöst men de ska nog gå bra.

Hoppas alla får en bra dag

sanne
0

God Morgon

här blir inget jobb idag, har fått en kraftig överansträngning i axeln, så jäkla irriterande.. men den får vila idag så ska det nog bli bra hoppas jag.

så idag blir jag o barnen hemma o tar det lugnt, ska bara mysa m dem o pållarna. Ringa ite samtal o så..

hoppas alla får en bra dag !

Ninnii
0

God eftermiddag! Har precis vaknat, har jobbat i natt. Vilket larmande på de gamla i natt alltså. Hade hoppats på en lugn natt då jag har haft så himla ont i halsen och mått skit. I dag blir det en stressad dag, ska på 8 årskalas, sen hem och mocka, tvätta tävlingvagnen, tvätta Bill och packa klart vagnen. Sen bär det av på tävling vid 6 tiden i morgonbitti. Ska faktiskt bli skönt när dagen i morgon är avklarad. Ha en fortsatt bra dag!

AusaBausa
0

Började min semester för 3.5 timme sen!!! SÅ skönt…o sorgligt då jag slutar på detta jobb efter 3,5 år där.

MEN sökte jobb på annan fsk på en småbarns avd och fick det så samtidigt ska det bli spännande att få komma t nytt ställe. Var m nya jobbet i går på kick-off, vi hade sketa kul!Lagade mat ihop och sen gjorde vi scrapbooking till varandra…KUL!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit ledig och det var skönt jag har ju fortfarande ont i min rygg och har varit så trött på sistone men det är säkert allergin som gör att man är trött.

Idag fick jag i allafall kört Pebbles och hennes föl Scrappy Doo till de andra fölmärrarna och ungstonas bete och det blev en del spring men alltid kul att kolla på  :-)

Hanna-D
0

#4 Hon är så fin Pebbles!

VeronicaP
0

#5 Tack ja jag tycker det själv också *ler* synd jag bara är så dålig på att visa henne på utställning ;-)

Annette
0

God eftermiddag!

Vi har just varit och hämtat hästtransporten vi köpt Glad. Den är så fin och det skall bli så skönt att slippa alla hyrsläp som är både trasiga och skitiga.

Måste iväg och jobba lite till, hann inte klart allt före transporthämtandet. Men nu öser plötsligt regnet ner, får nog avvakta en liten stund.