Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1073 ggr
exitingsvillemo
0

Vaccination

vad gäller vid utställning, min unghingst var ovaccinerad vid köp och grunden är inte klar får han sällas ut iaf? Eller krävs det att hästen är helt och fullt vaccinerad vid visning.

vad mer ska finnas med vid visning? Pass, naturligtvis, är det ngt mer man bör tänka på?

Annette
0

Det krävs ingen vaccination för att ställa ut på SSS och lokalföreningarnas utställningar.

Kris_J
0

På SSS hemsida finns alla gällande regler i grundpropositionen

Veritas odium paretFörvånad

exitingsvillemo
0

tack så mycket för era svar, var in på sss men hittade inte riktigt det jag sökte, men nu ska jag kolla igen :)

Annette
0

#3. Eller också frågar du här, finns alltid någon som kan hjälpa till :)

exitingsvillemo
0

hehe, har märkt det, mest trevliga människor här, man får verkligen svar på sina frågor och inga frågor är för dumma för att ställas :)

exitingsvillemo
0

imorgon ska jag skynda att anmäla lillhingsten till köping:)

zettan
0

#6 lille Cappuccino har inte fått sitt reg nr än så du kan inte anmäla honom än. Ska skicka in papper i veckan som kommer. Har haft fullt upp här så jag har inte hunnit ordna de Ledsen

JennyR
0

Häruppe har de flesta ridanläggningar krav på att hästarna som vistas där ska vara vaccinerade. (vet ej hur det är söderöver :-)) Fast det är ingen som kontrollerar det särsilt noga på shettisutställningar.

exitingsvillemo
0

#7 det är min 1åring som ska ställas ut:)

VeronicaP
0

Då det inom travet inte krävs vaccination , vi har alltid vaccinerat våra innan men from i år så stelkramps vaccinerar jag bara och de som tävlar får även mot A2

zettan
0

#9 ja ha =)