Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 814 ggr
zettan
0

god morgon 29 Juni

morrn morrn

Idag regnar de IGEN suck blir trött på regnet nu.
Håller mig från stallet på förmiddagen idag då de andra inhyrda ska komma och skura sin box idag. Så stallet blir lite senare idag framåt lunch.
I kväll åker ja och mamma tll Töllsjö för att lyssna på mina kusiner som ska sjunga i kyrkan. Vi brukar åka och lyssna på dom ibland. Så otroligt vackert att höra. Då blir man sugen på att ställa sig där uppe skälv. Men den tiden är förbi för läääänge sen.
Måste även göra i rodning transporten idag så den är klar för i morgon.

Ha en bra dag alla

ElisabethA
0

God förmiddag!
Har precis varit ute och kört en runda med två av våra shettisar. Snart bär det av till Eslöv där vi ska hälsa på ett av förra årets föl som numera bor där. Ska bli riktigt kul att hälsa på honom!! :)

Hoppas alla får en bra dag!

Annette
0

Oj, här blev det sovmorgon, klev upp för en kvart sedan. Det var längesedan jag låg så länge. Det tar tydligen på krafterna att städa dottern rum. Det blev en hel sopsäck full och tanterna i Rent Hus skulle slickat sig om munnen om de fått vara med och röjt. Jag vet i allafall vart husets alla oanvända papper tar vägen Skrikandes, nu har ungen pappershämtarförbud, tills hon använt det hon redan har och det räcker säkert resten av året.

Regnet hänger i luften, men det passar mig bra, skall fortsätta städa idag också.

Vi har fått en ny liten familjemedlem Glad, en liten tjock igelkott bor i vår trädgård. Hoppas den stannar där och inte ger sig ut på stora vägen.

Ha en bra dag!

shettismaffian
0

Mulet och tråkigt ute, men snart bär det av och titta till hästarna på betet. De njuter av att det inte är varmt iallafall.

AusaBausa
0

God middag!

Mulet o regnet hänger i luften..

segt här i dag. Fest i går m jobbet men hade super kul så då får man ta lite trötthet i dag ;-D

sista natten m gänget blev det då jag slutar det jobbet o börjar nytt efter semestern…fick ett jätte fint halsband av dem!

AusaBausa
0

jaha nu kom regnet!

JennyR
0

Här har vi strålande sol :-)

Underbar
0

God morgon

Det är inte bra att ha sommarlov, man sover ju till 12 på dagarnaOskyldig

Det regnar inte här nu, men det kommer nog det ser mörkt ut.  Men det hindrar inte mig från att ta en lång körtur med Undebar idag :D

Ahnna
0

Gomorron! (Lite sent, men…)

För en gångs skull regnar det INTE här, men det är lite skumt i luften. Strålande solsken ena minuten och mörkt och blåsigt nästa. Igår regnade det som innihillvitti, sådär så att jag trodde att minisarna skulle drunkna, så jag är glad så länge det inte blir så igen.

Går och kollar ena hagen hela tiden, väntar på ett föl som kanske kunde tänka sig att komma ut snart… Fundersam Jag tycker att det ska finnas ett begränsat antal dagar som ett sto får gå dräktigt innan hon måste föla! Cool Fast det inte är mitt sto den här gången så är jag lika nyfiken som när mitt sto fölade i april, man blir liksom aldrig vuxen när det är "julafton" flera gånger om året…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

sanne
0

go eftermiddag

just nu skiner solen !! vi har precis flyttat ungstona till betet igen, har bara haft hemma för o verka o lite så… vi har idag sålt vår lilla Beyla Bus.. känns så konstigt men ändå helt rätt ! vilka underbara köpare hon får, önskar dem all lycka med henne !!

nu ska jag inte göra mer idag tror jag inte.. bara slöa lite nu.

ha en fortsatt bra dag !