Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 535 ggr
zettan
0

god morgon 30 juni

morrn morrn

Fy tusan vilken jobbig natt. Troligtvis ätit något olämpligt i går så jag har inte sovit så mkt. Men nu mår jag bättre och ätit min frukost. Så de blir jobbet. De har åskat och regnat här på morgonen och regnet de öser ner ännu. Min snälla mamma har gått upp på sin semster för att köra mig till jobbet. Tack snälla mamma. Inte kul att cykla i spöregn.
i eftermiddag beger ja och pappa oss till Mullsjö. Träffa goda vänner och tjata lite. Amulette ska ju på betäckning där också. hoppas kunna ta en liten titt på söta fölisar också. Hoppas vädret är lite bättre då. Inget kul med regn.

Hoppas alla får en bra dag

Ninnii
0

God morgon!

Hade sovmorgon till halv 9, det var skönt. Idag regnar det som skjutton här, men såg på vädret att det skulle dra öve idag för att sedan bli fint väder. Skönt tycker jag med lite värme.

Idag ska vi ta det lite lungt bara, Bill ska få lite semester i veckan efter tävlingen, det kan han behöva.

Ha en bra dag!

shettismaffian
0

Morrn regnar här med, i dag ska jag med bekant och hämta hem en till shettis, blir snart ett jätte gäng. Men det är bara kul för underbarare hästar finns ju inte.

sara-ek
0

Hehe det verkar inte bara avra här som det regnar för fullt;) Sovmorgon idag, så skönt:) Efter och ha städat hela huset så här på morgonen så väntar stallet och sen jobbet! Har kvällsskiftet, hoppas det regnar lite mindre då…

Ha en bra dag!