Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 337 ggr
Annette
0

God Morgon 20 augusti

God Morgon allihopa!

Grattis alla som var på Valla och ställde ut igår! Hoppas att resan hem gick bra.

Skall strax jobba några timmar. Sen får det bli en dag med lite fix här hemma. Maken börjar jobba i morgon och barnen börjar skolan. Den lilla i förskoleklass, som hon har längtat! Vart tod detta sommarlov vägen? Inte brukar det gå så fort. Jag kanske bara tycker så eftersom jag inte varit ledig någonting.

Ha en bra dag!

ingrid
0

God morgon.

Grattis till er det gick bra för på valla igår och hoppas ni hade en trevlig utställning. Hoppas kunna åka dit nästa år.

Ska löshoppa treåringarna och hingsten omdet inte regnar idag, ska bli spännande :)

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Idag blir det heldag på Jägersro..i regnet, Barre ska springa 2lopp.

Håll tummarna

/Rebecka

RebeckaSvensson
0

God middag!

En hård vecka fylld med tentaplugg, varavat med jobb, alldeles för lite sömn och en snabbvisit i Uppsala över nu. Efter trösket igår så var det Malmöfestivalen och lite dans som gällde. Fick tom en språngmarsch när jag körde diselstopp på väg till tåget Skrikandes Hann gjorde jag iaf och det var ju huvudsaken samt att det var en trevlig kväll med trevligt sällskap.

Inget tröske idag för det regnar tyvärr, med mängder med andra saker att göra istället.

#2 Lycka Till!

SannaHolmgren
0

Godkväll.

Har äntligen fått ungarna i säng efter en lång dag på brukshästtävlingar, fullt av fjordingar, ardennerhästar och olika sorters ridhästar, men bara en ponny.  Massor av getingar förstås.

Hästen jag lånade tog sig runt banan och hamnade på plats 8 av 24 till vår stora förvåning, trots utebliven träning. Nästa år ska jag försöka vara med på körningen med min shettis, till dess så är det bara att träna, träna och åter träna.

Milla
0

godkväll, är mör idag efter kräftskiva i gårkväll

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se