NU ÄR DESSA BROMS HÄR
NU har dessa jäkla broms kommit,ngn som vet ngt som FUNGERAR så att hästarna slipper att stå inne på dagarna,än har jag inte hittat ngt som hjälper.

Hjälper inte MJ´s hästsalva mot dom ? el e de bara mott mygg & knott ? ska ja vara ärlig så kommer då ja banne mej inte ihåg hur det fungerar på bromsen här hemma, den fungerar då KANON på mygg & knott iaf…
hästsalva har vi på. funkar bra.

Mj salvan säger ja också. Den hjälper bra tycker jag.

# 1 o 3 # tyvärr ,har provat o den hjälper inte här iaf

Jag har reaplan här, som biter bort stora bitar hud på hästarna. (Men ponnyerna verkar klara sig rätt bra, det är värre för stora pållan.) Hittills har jag inte hittat nåt som ger långvarigt skydd, bara för stunden när jag rider/kör.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#4 Den här svarta burkendå tror den heter "skillingarydsalvan" men jag är ej hundra el heter den "tre ess" nåja det är en rund svart burk med vitt lock iaf…Bara ett tips…

#4 Den här svarta burkendå tror den heter "skillingarydsalvan" men jag är ej hundra el heter den "tre ess" nåja det är en rund svart burk med vitt lock iaf…Bara ett tips…

Själv tycker jag Nylanders är bra samt Switch så klart. fast dom stora bromsarna har inte hittat hit till mej än i alla fall. Knotten är dryga nu, i alla fall på mej som inte har Switch på.
Vem säljer MJ salvan?

#8. Det är jag som gör och säljer den.
Våra hästar får inekstspray. vitlök och citron. men fråga mig om du vill ha receptet. Min syrra har det:D Det fungerar. kanske 1 av 10 knott sätter sig. Även bra mot broms.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

#9 OK det hade jag ju kunnat lista ut kanske med tanke på MJ men det är inte alltid det klickar eller åldern kanske. Skulle gärna vilja beställa av dej då. Du kan maila mej på wessmark@telia.com och ange pris samt hur jag betalar.
Tack på förhand.
Men ee..?
Medarbetare på Djurfoto
hehe.. Läste feel
Medarbetare på Djurfoto