Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 772 ggr
sanne
0

God Morgon 1 Juli 2008

hej

idag skiner verkligen solen på blå himmel, så skönt ! känns som en bra dag idag :) I går kom vår Naömie hem igen, hon blev väldigt glad att komma hit o gnäggade till alla kompisar som svarade direkt ! kul när dom känner igen sig. Nu blir det jobb ett par timmar sen ikväll åker vår lilla Tombstone, han ska börja sin lååånga resa upp till piteå, det är dryga 150 mil..tur han åker stor lastbil för det tar en stund.

hoppas alla får en bra dag !

zettan
0

morrn morrn

Idag skiner solen Cool sååå underbart. Hoppas de håller i sig nu ett tag. För solen den har man saknat.
Igår var ja på besök hos Jäboruder. Så många fina hästar de fanns. Jag som sagt till mig själv att inte bli kär än gång till. Vad händer då? Jo man faller pladask för ett par nötbruna ögon Generad. Ja sånt är livet. 
Idag blir de först jobbet en stund sen har ja en del att göra här hemma innan stallet.

hoppas alla får en bra dag

Milla
0

Godmorgon!

Här i skåne skinner solen också härligt! Ska snart köra till jobb och jobba till 13 hur det nu ska gå för kroppen har ont, men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på.

Telefonen ringde här nu i morse halv 7 (vi har kattungar på annons) och en gubbe frågade om man kunde ha dom till KATTSOPPA?????!!!!!!!! kan ju berätta att jag la på luren i örat på honom.

Ha det gott i dag!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

annie
0

Godmorgon!!

Här är disigt idag men inget regn och ingen åska Glad, igår var det bara till att dra ur jacken, åskade hela eftermiddagen. Sitter på jobbet och knappar men får iallafall titta ut genom fönstret då och då…

#2 Fattar inte att folk orkar hålla på sådär när man har annons ute. Har de verkligen inget LIV!!! För att inte tala om hyfs!

QuickStep
0

Godmorgon! Här skiner solen i sthlms skärgård och finlandsbåtarna har precis gått in te stan igen…

Hästarna är på bete o börjar bli rejält runda om magen. Själv har jag ca 3 veckor kvar innan jag blir av me min mage. Bebisen sparkar rätt rejält så man inte kan sova.. =)

Ja ha en bra dag idag! =)

// Veronica

zettan
0

#2 Förvånad skojjar du? Ne de var de värsta ja hört. Visst människor undrar man ju hur dom tänker om dom tänker över huvudtaget.

AusaBausa
0

#2 dem är ju inte kloka!!!!

Solen skiner även denna del av Skåne, nästan molnfritt, gött!

Hoppas nu det håller i sig läääänge! Typ 5-6 veckor.

I dag ska jag fortsätta träna Kelda o sen göra det jag inte hann göra igår pga väntan på en vette som skulle komma o vacc ngr av pållarna..sa em men kom 17!!! INTE em i mitt liv…

Ha en bra dag alla! Snart Tingsryd! ser verkligen framemot det, spännande!

Marta
0

Godmorgon!  Här skiner solen och 19 hungriga flickor äter just nu frukost i stallet, så hos mig i köket är det alldeles tyst. Bara ugnen som brummar i väntan på jobb..

Förhoppningsvis kommer flickorna att hinna med lite pyssel med hästarna som ska med till Örebro till helgen. Man ser onekligen fram emot att komma ut, det var ju ett tag sen vi var på utställning nu.

Ha en bra dag alla!

HannaDolly
0

Här skiner solen och det är klarblå himmel Cool

Cattis
0

Även här skiner solen. Har tillbringat morgonen i tvättstugan, så nu är allt rent igen.

Skall snart bege mig till stallet och hänga upp alla täcken jag fick tvättade i morse. Men först ska jag jaga upp mina sjusovande barn.

#7 Hälsa hönsmamman! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Moheda
0

Här är vädert bättre än på länge. Solen skiner! Börjar allt bli lite nervös inför utställningen i Tingsryd på lördag. Premiär för mig! Visar i klass 12. Spännande och pirrigt då fölis åker transport för första gången i sitt, blott 5 veckor, gamla liv. Skönt att klassen bedöms först efter lunch. Då behöver man ju inte stressa så på morgonen.

Annette
0

God middag!

Är hemma på lunch och för att vittja brevlådan, den innehöll inte det jag hoppades :( På jobbet håller jag på att kanta gångar, vissa blir raka och andra krokiga. Hur som helst, det är bättre än innan.

Jag tror jag skall ta en liten tupplur innan jag åker tillbaka.

Ha en bra dag!