Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 921 ggr
Moheda
0

Utställning Tingsryd klassordning

Någon som vet när man får katalogen så att man kan se i vilken ordning klasserna kommer att gå. För det är väl först där man kan se det, ordningen alltså.

Annette
0

Katalogen kommer ca 1 vecka före utställningen. I morgon kanske ;)

Moheda
0

Tack för snabbt svar! Hoppas…..

Annette
0

Själv väntar jag på den till Örebro, kommer nog i morgon.

VeronicaP
0

Eller så kommer den på måndag ;-)

Annette
0

#4. Det sista som överger en är hoppet :)

Tycker det är toppen med katalogen på nätet, så man kan tjyvkolla vilka hästar som skall vara med. När jag skall visa spelar mindre roll, jag är ändå där från början till slut Räcka ut tungan.

PP
0

#3 Katalogen för Novisutställningen skickades igår, har jag fått veta, så den dyker nog upp först på måndag (går som föreningsbrev).

Annette
0

#6. Det låter bra det :)

Oj, kom just på att jag måste ringa och boka en box också. Kan vara skönt att ha om det blir en riktigt varm dag.

RebeckaSvensson
0

Katalogen till Tingsryd kommer att komma till utställarna på måndag. Är det något speciellt någon undrar över innan måndag är ni välkomna att kontakta mig eller någon annan i styrelsen.

Moheda
0

Jag ska ställa ut i klass 12. I vilken ordning kommer den att bedkömas?

RebeckaSvensson
0

#9 Efter lunch går klass 1M (1st), 2 (2st), 2M (2st) och därefter är det klass 12 (6 st). Katalogen med ordningen på klasserna ligger som pdf-fil på Shetland Syds hemsida www.shetlandsyd.se

AnnaLundin
0

#10 - klämmer vi in klass 1 före 1M också, eller? Eller när går den?

(hittade svaret själv)

Däremot undrar jag var bedömningen ska vara? Ridanläggningen förstod jag, men ska vi vara inne i ridhuset eller ute på grusbanan? Eller finns det gräs nånstans?

Moheda
0

#10 Tack för svaret!

RebeckaSvensson
0

#11 Du har helt rätt. Klass 1 (2st) före 1M. Det stod på raden tidigare så det missade jag. Tack för hjälpen :-)
Det blir i ridhuset.

#12 Varsågod.

Milla
0

Havsrosens Diamond Exchanges och Dalsgårds Hedvig är strukna.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#14 Tråkigt tråkigt ,

Milla
0

#15 jo det är det ju men det är bara att hålla tummarna nu att inga fler blir dåliga så jag kan få hem dom till RIKSEn istället

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

Yapp