Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 26-efterlysningar
Läst 1359 ggr
Peppe
0

Winston v. Maaszicht

Nån som har bild på honom eller släktingar/avkommor?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

UG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild.

UG
0

Och en till… Nu blev jag lite orolig, vet inte varifrån jag någon gång i tiden har fått tag i bilderna och om jag har tillstånd att lägga ut dem.

UG
0

Almnäs Duchess, e. Winston v. Maaszicht. Fölet är e. Touch of Gold

UG
0

.

ThiffannyJ
0

Vår Almnäs Dream är efter Winston. Bilde rpå Dream finns på www.minishetland.com Undet ston. Även Dreams avkommor finns det bilder på där. Dram är även mamma till 1 godkänd hingst, All At Once som nu mer bor i Finland.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Mmia
0

Jah har ju några ston e. Winston

www.kronblad.com

veronica-olsson
0

#3 Vad fin fölet är och även Duchess.Hon är möjligtvis inte till salu,fölet alltså?

Peppe
0

#6 dom har vi redan spanat in! =D

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

PP
0

Bilden i #1 föreställer Vinkelbodas Ivar, en son till Winston. Bilden är tagen vid senaste generalmönstringen (av vem vet jag dock ej ;-), i Vetlanda 2003 - då var Winston inte längre i livet.

Mmia
0

#9 tyckte också att det var väldigt likt Ivar Skrattande

RebeckaSvensson
0

Jag har ett sto, More Than a Feeling, som är undan Ellinor och Thiffannys Almnäs Dream, som det står om i inlägg 5. Winston är alltså morfar till mitt sto. Bild finns på min hemsida, under avelsston och mini: www.akaregarden.se

ZABA
0

#2 Undertecknad håller i snöret till hingsten, mästerlig fotograf är Yvonne Lindström och tillfället SSS:s 30-årsjubileum på Solvalla 1997.

/ Marie Nilsson

Lilla Winston… Gråter