Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 466 ggr
Milla
0

morrn morrn 21/8

Jaha då var det som vanligt igen då med skolstart, var tog sommaren vägen????

Idag ska jag iväg och skälla på banken dom har dragit dubbelt från mitt konto när jag var och handlade mat. Märkte det när vi stod i affären och skulle betala färgen till stallet och den där maniken skrek MEDGES EJ!!!!! gaaaaaah så pinsamt.

I eftermiddag blir det till att klä skolböcker och kolla schema och lite annat smått och gott

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Regn, regn och lite regn till, kan det aldrig ta slut så kanske ngt av skörden går att rädda iaf?!

En vecka kvar innan en ev skolstart. Mkt som ska hinnas med innan dess men i detta vädret får man inte gjort så mkt. Nu är kafferasten snart slut så jag ska gå ut och fortsätta jobba. Ha en bra dag, allihopa!

JMax
0

God Morgon…När man äntligen får lite sovmorgon av Norma så ringer syrran 8,30 och väcker mig och givetvis Norma med…Iof tycker jag lite synd om systra min med, cyklade till jobbet i morse, första dagen efter semestern. Trodde hon. Hon börjar på onsdag…Arbetskamraterna undrade vad hon gjorde därSkrattande!!

Jag är helt död iallafall. Lördagen var ju inte så lugn, gårdagen blev först några mil i bilen för att hämta ny pålle (!) sen la vi ut kräftburar då ringde de och sa att vårt viltkött var styckat och klart…Försöka ta reda på det i raketfart innan vi skulle dra upp burarna igen…Två vildsvin och några bockar hoppar inte i frysen av sig själva om man säger så. Så det blev till att dra upp kräftisarna rätt sent och nu ska de kokas. GÄÄÄÄÄÄÄÄSP…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Idag börjar jag skolan…känns lite konstigt när man jobbat ett tag..jag är van att stiga upp 5.30 och komma hem vid 18..nu kommer jag vara i skolan max 3timmar i sträck….blir till att ha ordentlig självdiciplin och plugga mycket hemma, men det ska nog gå bra!

Emelie.Videll
0

idag skulle skolan ha börjat…..men nu är men hemme och arbetslös istället. Nu har man kommit på att det var ganska skönt att gå i skolan….

/Emelie :)

VeronicaP
0

Morrn morrn här skiner solen i dag och det är varmt och skönt bara hoppas det fortsätter så. Här börjar inte barnen i skolan förrän på onsdag så de passar på att sova här hemma *ler*.

Rubiinen
0

Nu har ja precis kommit hem från min 1.a skoldag…. åå så trist. hade hellre bott i stallet några månader till Flört

Annette
0

God Förmiddag!

Har varit med dottern på första skoldagen. Hon ville hellre vara kvar på fritids än att följa med mig till jobbet, så jag får väl ingen hjälp idag då Flört. Nu skall jag åka och hämta en gräsklippare på verkstaden, sedan blir det klippning i regnet. Hoppas åskan håller sig borta.

Sofia_Schultz
0

Urk! Idag börjar skolan igen :(
Vi har iofs "sovmorgon" till 13.45! Smart…smart att förstöra heeela dagen, buhu!

Lauth
0

God förmiddag.

Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Universitetet drar inte igång förens den 28:e så det är lugnt en vecka till.

Hanna-D
0

Halloj!

Har varit i gång sedan tidigt i morse och ID-kollat lite shettisar. Nu slöar jag bara, borde sätta i gång och göra någon nytta igen men vädret är så trist just nu Ledsen

Linnah
0

God eftermiddag! Jag är tillbaka på jobbet efter semestern, och det känns så lagom kul men rätt skönt ändå att få ta tag i saker och komma ikapp med allt +  inte vara "utanför" systemet när de andra jobbar. Har också påbörjat en av de kurser jag ska läsa i höst - Foto A! Fick inte möjlighet att läsa det på gymnasiet, så nu tar jag igen det. Ska fortsätta med Foto B senare i höst också. Skrattande