Nytt hos Hööks!
Ville bara säga att jag just såg att höst/vinter kollektionen har kommit upp på hemsidan. Det finns lite grejer till shettisar, men mest i rosa och ljusblått tror jag. Men iallafall, värt att ta en titt tycker iallafall jag :)

katalogen kommer ut nästa vecka. Men de mesta av nya katalogen ligger ute på internet.
Varför måste allt göras i rosa/babyblått?
Handlar iofs väldigt sällan på Hööks (färgerna är kanske är en av anledningarna…)

Fast det limegröna regntäcket 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag hittade då inget i rosa och babyblått förutom ett fleece täcke. Som har funnits där ett tag. Sen finns det ju också ett knallblått täcke. Vinter och regn täcket är ju i grönt och nougat färg. Jag tycker att det finns massa roliga färger där. Väldigt varierande. Så det passar mig alldeles utmärkt. Jag väntar redan hem lite saker där i från. :-)
För senaste info om min lilla skrutt Pockis besök min Blogg
Jag älskar att åka till hööks, brukar typ göra det en gång i månaden!
Det finns en del rosa, men även en hel del annat. Tycker att utbudet på shettis/minishettisgrejor har blivit mycket bättre de senaste 8 åren, sedan jag skaffade min första shettis. Börjes har också en hel del grejor anpassat till shettis/minishettis.
#4 Allround och dressyrshabrak i storlek Shetland finns bara i rosa och ljusblått vad jag kan se.
#5 samma här :) fast jag brukar vänta till våren med att köpa vintertäcken för då är dom som billigast ;) Fast, som senaste åren har ingen av mina hästar haft vintertäcken, bara regntäcke utan något foder alls. Men dom har ju också vinterpäls :)
#7 Det blå schabraket är mer mellanblått, köpte ett sådant häromdagen :o)
#8 ja okej då :P Men marinblått är det inte. Det skulle jag gärna vilja ha, marinblått med guldkant :) Det finns ju i ponny storlek men det är alldeles för stort för min..