Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 647 ggr
zettan
0

god morgon 4 Juli

morrn morrn

En underbar dag man vaknar upp till igen. Har sovit dåligt i natt. De var så jäkla varmt. Sen alla konstiga ljud man inbillar sig höra när man är ensam.
Idag blir de jobbet först. Sen blir de stallet. Idag ska jag åka med en go vän och hämta hem lite hästar. Samt så får mitt nytillskott komma hem. Längtar jätte mkt. Lite hästtomt i hagen ju.
Sen blir de en lugn helt me lite småplock här hemma.

hoppas alla får en fin och härlig dag

sanne
0

Go morgon

sitter o kollar när sonen spelar sitt nya Tv spel.. att han orkar kl halv sex på morgonen.. Idag är min o Barnens sista dag inför semestern, ska bli skönt att vara lite ledig nu, gården behöver fixas till..men det ska nog hinnas med !

Hoppas alla får en toppen dag för det ska jag försöka ha !

Annette
0

God morgon!

Har just varit och lämnat ungarna på bussen. De skall bara åka 8 km, till mormor och morfar.

Själv skall jag åka och jobba. Idag vill jag inte jobba över, finns lite att göra hemma inför helgen.

Ha en bra dag!

sandraDeLuxe
0

Hej hej, här sitter jag och njuter i morgonsolen. Sitter och väntar på min sambo, vi ska åka ner till kusten och spendera helgen där. Ganska så skönt att komma iväg, speciellt när det är så underbart väder. Så ikväll blir det nog en helt bunt med räkor skulle jag tro. Hoppas alla får en trevlig helg!

/SG

Malu
0

Gomorgon! En härligt solig dag ,dock med några oroväckande moln på himlen.Men blir skönt om det inte är för jättehett när man som jag ska åka båten till Oskarshamn och sedan styra färden mot Tingsryd för att delta i utställningen imorgon med Fuga.  Jag ska äta frukost nu o sen till stallet för att tvätta Fuga sen ge mig av till Fröjel o hämta Sara o lilla Bibi som ska åka med mig till Tingsryd.
Ha en bra dag!

balotte
0

God morgon!

Sitter här med ett ont knä, det är sjukt alltså. Drömde inatt att jag blev  träffad av blixten, nästan trillade ur sängen och vred till benetGenerad. Vilka konstiga drömmar. Här skiner solen men prognosen visade regn och åska. Jobbar en vecka till sedan har jag semester skönt.

Ha en bra dag alla!

shettismaffian
0

Godmorgon, somnade sent men vart väkt tidigt av att de står och gräver upp gatan utanför mitt fönster. Så de va bara att kliva upp. Har sovit ur kasst pga vissa familjära orsaker.

Idag blir det städdag mm hemma, sen en sväng till stallet o kolla till.

Ha en bra dag

Ninnii
0

God morgon. Här skiner solen och riktigt varmt redan. Idag blir en lugn dag, ska jobba inatt, så dottern åker till mormor över helgen. Min sambo jobbar bara helg så då får Matilda vara hos mormor. Så nu går man i ide över helgen.

Ha en bra dag alla!

AusaBausa
0

God morgon! 

Solen skiner och det är varmt redan..Gött!

..ska förbereda Kelda inför utställningen i morgon så jag har och göra…ska hämta transporten också.

Charlotte-J
0

God middag!

Idag kommer Elsa hem från lägret, hon har säkert haft det toppenkul men vi har allt saknat henne här hemma.

Snart ska det börjas fixas med Lingon inför morgondagens premiering. Måste även hinna med att göra en del ärenden så det blir en hektisk dag som vanligt.

Ha en fortsatt bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

icansson
0

God middag härligt väder ute så nu är det dags för stor städning :)

VeronicaP
0

God natt . Efter en lång och varm dag så ska jag äntligen få och gå och lägga mig (hoppas jag) . Amanda körde ju i mini sprintermästarn idag med Jasmin här på Halmstad travet och det blev fina tider på 4 åringarna idag med . Amanda kom i allfall 3:a med Jasmin på tiden 2.30,1 som var nytt rekord för henne och med en sänkning på 9 sek :-).

Har tvättat hästarna i kväll med och så skulle jag vara snäll och ge dem hö och vad tror ni händer jo Dee-Dee sätter i halsen och får foderstrupsförstoppning av hö´t hm jag har lett och masserat henne och hoppas att jag har fått väck det nu , hon hostar och fräser lite fortfarande men det är lugnare och hon ser piggare ut. Jag hoppas bara att det har släppt ordentligt , så att  hon kan åka med i morgon.

Något som jag kände i allafall när jag var i munnen på henne och tog ut mat var att hon är lite vass i tänderna så det verka vara dags för henna att gå och få fixa till sina tänder , kan ju vara därför hon sätter i halsen när hon äter hö.