Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 826 ggr
ThiffannyJ
0

118100

Haha, var inne på hästfoto i fokus där de hittat en tjänst, 118100 där man kan fråga vd som helst! SMS kostar 12:-/st

Snor iden därifrån, och frågade:

Vem är Thiffanny Johansson?

Svar: Thiffanny Johansson är en tuff och vacker tjej som tillsammans med sin mamma föder upp minishetlands på en gård i Jönåker. 118100 tror att hon älskar många sorters djur och natur.

Haha, stämde ju rätt bra Skrattande

Mer info: http://spa.118100.se/om-tjaensten.aspx

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

Vad fick ni? Glad

www.minishetland.com

Carita
0

jag skickade på festen i lördags och fick detta:

Vi på 118 100  tror att du menar Anna Carita Magnusson som är från Karlskoga, är 11 044 dagar gammal och föddes på en måndag. Vi är också övertygade om att Carita är en mycket vänlig tjej som alltid rår om sina medmänniskor på bästa sätt. Hon gillar att åka ut på cykelturer och att bada i badkar. God kväll!

Frida-E
0

Jag fick "118100 tror att Frida Erixon är en helt underbar tjej som gillar hästar och umgås med sina vänner. Ha en trevlig kväll."

Vad jag vet finns det en till Frida Erixon i Sverige och hon är tävlingsryttare i hoppning, så svaret kunde ju stämt in på både henne och mig, men blev lite besviken, hade velat haft ett mer utförligt svar..

Vilken otroligt smart affärsidé av 118100 att tjäna en massa lättförtjänta pengar på dumma frågor!… Cool

Annette
0

Måste ju vara perfekt om man är singel och hittat ett intressant objekt. Helt klart värt 12:- för att få veta om det är lönt att börja flörta Räcka ut tungan.

(Jag är lyckligt gift sedan -96 så jag får tyvärr avstå Flört)

ThiffannyJ
0

Haha, tänkte samma som dej Annette fast jag har ju pojkvän den 2 år tillbaka =) Så jag avstår ja me, fast lite kul är det ju att få ett svar!

Jack skickade också, han fick att han gillar actionfilmer med hästar i, hahahaha vad roligt!!!

www.minishetland.com

Annette
0

Får nog låna makens telefon och testa. Kyrkoherden blir väl galen om jag SMS:ar för 12:- Oskyldig.

ThiffannyJ
0

Haha, prova!!

www.minishetland.com

Annette
0

"118100 tror att Annette Wadman är en 38-årig kvinna i sina bästa år som bor i Väring. Hon är glad, positiv och har god humor. Många tycker hon är en äkta glädjespridare med ett stort leende på läpparna dagligen! Vi tror hon är intresserad av djur, natur, mode och matlagning."

Herre jösses! Mode, har de sett mig i mina skitiga arbetsbyxor, jag ser så hjulbent ut att en gris skulle kunna springa mellan benen. Och matlagning! De skulle bara veta att hos oss är det maken som sköter om detta.

PetraJ
0

Vi på 118100 tror att Petra Jakobsson är en tjej som tycker om att släppa lös. Vi tror att hon tycker om att skriva och är en riktigt poppis tjej bland sina vänner.

Vet inte riktigt om allt stämmer.

zettan
0

HAHAHAHAHAHA detta var riktigt kul. Så fel de kan bli har de blivit här i allafall Skrattande

Sandra Håkansson är en spelare i Karlstad inebandyförening. Hon är 23 år och spelar som back.

Inte ens rätt på åldern hihi. Sen hatar ja innebandy. Fy de är de värsta jag vet. Springa och jaga en boll. Ne de är inte ja i allafallFot i munnnen