Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1074 ggr
Stall-Stjarna
0

Imorn kommer min andra shettis =)

Åh, vad spännande… Uppfödaren ringde nyss o fråga om hon kunde komma med han imorgon Skrattande! Så nu är man snart ägare till två söta små mini troll… Hoppas bara att allt går bra! *lycklig!*

zelina
0

Å vad kul. Grattis!!!

Stall-Stjarna
0

Tack! *svävar på moln* Skrattande

Milla
0

Grattis och lycka till

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Stall-Stjarna
0

Det kommer nog sluta med många små pälsbollar här tror jag Oskyldig… de är ju bara helt underbara! två är ju en början iaf Skrattande

Hanna-D
0
idsson
0

Nämen gud vad roligt! Idag dyker den alltså upp! Lycka till!

xxeliiinxx
0

Vad kul! Lycka till!

Stall-Stjarna
0

Igår kväll kom han, min Optimist! Såå söt, stod så snällt på trp o vänta på att få komma ut =) Men liten är han, ca 72cm. Han var runt 47cm på 3e dagen Generad. Allt har gått bra än sålänge.

exitingsvillemo
0

bilder, bilder, bilder…:)

Stall-Stjarna
0

Ska lägga in på datorn imorn då =) Måste bara komma på ett bra smeknamn för optimist känns lite "konstigt" att ropa i hagen *fniss*

Annette
0

#10. Kan du inte kalla honom för Jollen?

VeronicaP
0

#11 Ha ha den var bra

Sasser
0

#2 Lycka till med din nya ponny!…och imorgon kommer mitt nytillskott. En minihingst:), jag känner mig som ett barn på nytt:).. Ska bli så himla roligt.

[Rebecka]
0

va ku!! grattis och lycka till

Dior
0

#10 Vi hade en shetlandshingst för ett tag sen som också hette Optimist (Ytterhalls Optimist) Honom kallade vi Ozzy.

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Stall-Stjarna
0

13# Va kul, GRATTIS! Min är oxå en mini hingst, fast inte så länge till Oskyldig (han ska bli vallack alltså).

Stall-Stjarna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska ni få se han min Optimist. Tyvär dålig kvalitet på bilden men nåt iaf Generad

Ellen89
0

vilken sotnos!

exitingsvillemo
0

Smeknamn : Timmy, Mister. :)