Lägermorgon
Vilken härlig bild, vad roligt barnen måste ha.
Jag vill vara med på ett läger nästa år.
Ädelssons Sadelmakeri

Men vad härligt det ser ut Märta!
Lilla Elsa, jisses vad man saknar henne. Och ännu mer när man ser henne på bild, men så roligt hon måste ha ;-)) Ett stort Tack till Hans och Märta som anordnar såna här fina ridläger.
Amor vincit omnia 

Ååh, va härligt det ser ut!! Vilken underbar upplevelse det måste vara att få vara med på detta läger.
Vill oxå va me…..

ja man vill verkligen vara där själv :) gud så kul !! underbara bilder !
Vad härligt det ser ut! Önskar man vore lite mindre igen :-) Men man får låta Victor komma om några år istället ;-)

Ååå vad härligt!Hoppas att ni fortsätter med läger oxå om några år. Då ska jag skicka min dotter! Gud vad roligt!
Jag kommer med på lägret nästa år Märta!!
Du få gärna lägga upp fler bilder vartefter du plåtar :D

Det är just sådana här läger som behövs för folk i alla åldrar. Inget snobberi och prestige utan bara roligt :)

Underbara bilder, Märta! Vilken oas för hästtjejer! 
Så mysigt det verkar! Vill verkligen också vara med…ni får ordna mamma/ dotter läger så jag kan följa med ;-)

Kan ni inte börja med Ardenneruppfödning också, så vi morsor kan komma på läger?
#32 bra ide´!
Hjälp vilka häärliga bilder :D :))
Jag vill också gå på läger på Bluemull!!!! NUUU!!!

Det är ju så man önskade att man var 10 år yngre!
#30: Cattis kanske inte ska ge upp hästintresseförhoppningarna för Emmy än. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#37 Jag är inte så säker på att vi släpper hem lilla My…
Vi har fäst oss vid henne nu.. En otroligt rar och mysig tjej 
#38: Men jag saknar henne så hon måste komma hem. Vi får dela upp det. En vecka här, en hos Cattis och en hos er. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#39 Åh nej du! Då får du allt bjussa bort dina veckor. Varannan är hon här minsann!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Är hon? Jag tycker att det verkar som om hon är i Borås nu och såvitt jag kan se är det din vecka. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas