Skellefteå
Någon som vet om det blivit nog med anmälda till Skellefteå så utställningen blir av? Själv har jag inte anmält, bara nyfiken..
Ja den blir av.Vi har 50 anmälda.Så det känns kul att det blev så många till slut.

#1 Är det bara unghästar eller en "vanlig" utställning?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#2 "Vanlig" enligt proppen iaf.
Katalogen ?
#2 Det är en helt vanlig utställning.#4 Det är 24 dagar kvar till utställningen, tror inte att katalogerna vanligtvis brukar vara klara så tidigt.Eller brukar de vara det??

Väst har skickat katalogen 10-14 dagar före utställningarna i år.

Katalogen skall vara ute hos utställarna senast fredagen veckan innan utställningshelgen.
DEt beror ju lite på hur snabbt man får iväg katalogunderlaget till "katalogmakaren". I Öst har vi ju haft förlängda anmälningstider till Valla och nu till Mantorp då det varit dåligt med anmälningar.
Valla är på väg, den är postad.
Men för att svara på Mais fråga, så… det brukar vara lagom med att utställarna har den i brevlådan fredagen veckan innan. Men glöm inte att katalogmakaren skall ha en vecka på sig, sen skall ni få den tillbaka o sen skall ni trycka den för att också hinna skicka ut den.
/Cattis

Katalogen ligger nu på Shetland Nords hemsida, www.shetlandnord.se
Klicka på "Utställningar" i menyn och scrolla neråt till Skellefteå.
#8 Näsvallens My har hamnat i fel klass…? Hon är väl veteran?
#9 Jättebra att du såg att vi satt henne i fel klass.Det kommer nu att rättas till.Ser du fler fel så säg gärna till.

Forumet, ligger inte Skellefteå-startlistan också här ngnstans? Jag kan inte öppna filen på Nords sida i min "nya" dator.

#11 Nope, men jag jobbar på det :-) Ge mig en timme till bara.
/Cattis

finfint! ser med spänning fram emot katalogen. har faktiskt funderingar på att åka dit o bara kolla fast jag inte har anmält - har aldrig hänt tidigare (betyder inte att jag är ointresserad utan att jag alltid anmäler till alla möjliga o omöjliga platser).
#13 Vad menar du egentligen? 
#1 Jopp! 54 anmälningar. kul 

#14 att jag aldrig åkt på en utställning utan egen häst, men jag funderade på att göra det till skellefteå.
??? Hur som helst är du hjärtligt välkommen, med eller utan pålle……..men gärna med kamera, för jag har hört att du är duktig på att fota