Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 853 ggr
sara-ek
0

Godmorgon 10 juli

Godmorgon!

Här skiner solen och jag hade tänkt mig en härlig körtur i skogen vilket sprack av flera anledningar. Hästarna fick en plötslig tid hos veterinären och jag har ingen röst alls kvar:O nu har jag en helt oplanerad dag framför mig, inte vad vid det så vad gör man?

Ha det så bra!

Ninnii
0

God förmiddag! Här skiner solen och det är jätte skönt ute. Idag har jag min systerdotter här och hon ska köra Bill idag, sen ska jag träna Webbe. Sen måste jag gå och lägga mig en stund i eftermiddag för jag ska jobba inatt.

Ha en bra dag alla!

Maliiin
0

Även i Målilla är det fint väder idag! Men dessvärre kände jag att ja va tvungen å städa idagLedsen Men har inte så jättemycket kvar så ska bli en körtur med Sixton i skogen sen hade jag tänktCool Nu har vi fått köra i regnet så många dagar i rad så det ska bli skönt med solen faktiskt!

Nu måste ja fortsätta med städningen!

Ha en underbar dag allihopa!

Annette
0

Go´kväll!

En lång dag är slut. Det blev många timmar på jobbet idag. Tror jag slog hastighetsrekord med gräsklipparen. Fick dock ta en paus när det kom en pratsjuk änka. Man får ta sig tid för de gamla och ensamma.

Har just kommit från stallet, Eros har fått sitt penicillin och varit ute en stund.

Idag har det bara hänt en incident. Återigen var fadern och Eros inblandade Fundersam. Pappa höll Eros som blev rädd för för en grej och ryckte till, så nu kan pappa inte lyfta armen. Är det inte det ena så är det det andra…