Goddag 12/7
Grattis alla som har visat häst idag med bra poäng!
SJälv har jag vikt dagen åt karnevalen i landskrona, ska in en vända till i kväll och lyssna på Ola med Ida, tänkte passa på att testa och se om jag kan få några bra foto på han med kameran.
Annars är allt rätt ok här i skogen, det regnar emellanåt, sen är det svinvarmt och sen blåser det nästan storm och sen regnar det igen och så har det hållt på hela dagen.
Ha en fortsatt bra lördags eftermiddag/kväll.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll.
Här händer inte mycket. Har tvättid och ska städa undan och diska. Jobbade idag och kommer jobba imorgon. Och nästa vecka blir lika tuff, jobb hela veckan :/
Saknar mina grabbar på ön, längtar tills de kommer hem.
Ha det så kul på karnevalen!

go kväll
idag ahr vi varit i Nossebro och lämnat ett betäckningsto till sin ägare.. sen var vi o kollade på lite andra hästar oxå ! hela dagen har väl gått åt till hästar !! sen lite mat nu, så ska vi se en jönssonligan film ..
i morogn blir det kalas för 9 åriga sonen o sen till kära vänner på kvällen !!
ha de bra alla
#0 Åh, vi var alltid på karnevalen i Landskrona när vi var mindre, det och det årliga Flyingebesöket var höjdpunkterna när vi var "tvungna" att åka till Skåne. Minns att jag vann en gigantisk nalle där.
#3 haha ok där ser man, inte visste jag att du brukade vara i L-A om somrarna.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Vilken åskväder vi haft här nu i kväll. Jag höll på att putsa utställningsgrimmor inför Rockelstad när eländet brakade loss. Det tog flera timmar innan jag kunde ge mig ut i hagen för att hämta Eros, han skall ju ha penicillin i några dagar till.
Åskväder är det värsta jag vet, men ingen av hästarna brydde sig det minsta. Två gånger fräste det i en elkontakt inne i mina föräldrars hus, riktigt läskigt faktiskt.
Det kom även massor med regn. Dikena som kommunen grävt fungerar inte som de ska, för vi fick in lite vatten i källaren. Inga stora mängder, sa maken, jag var ju inte hemma just då.

#5 Håller med dig Anette när det gäller åskan, jag är fullkomligt livrädd, sitter gärna i bilen med hunden och håller för öronen, det värsta är att jag skrämmer hunden med så hon blir åskrädd.

#6. Jag har också sovit i bilen många nätter när det åskat. På 80-talet var det ett par somrar med mycket åskväder, då bodde jag nästan i bilen. Jag tycker det blivit mindre åska på senare år, men nu regnar det ju hela somrarna i stället.
#4 Min farmor bor där, nu är jag gammal nog att protestera och åker bara dit om jag måste