Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 570 ggr
Annette
0

God morgon 13 juli 2008

Ingen mer åska, tack för det. Solen skiner och det blåser. Jag har tjänst kl 14, skall även försöka hinna med att klippa gräs på det ena jobbstället.

Framåt eftermiddagen blir det stallet. Jag tvättade lite täcken igår. Mamma var så bussig att hon lånade ut sin tvättmaskin, så jag slapp handtvätta dem :) Hann med tre före ovädret och det finns några till kvar, de åker nog in i maskinen idag.

Jag hoppas få tillbaka datorn idag. Hur mycket vågar man tjata på folk? Jag tror jag ligger i riskzonen :/

Ha en bra dag!

sanne
0

God Morgon

Här ska firas idag, sonens 9åriga födelsedag. Men först måste vi ner o plocka jordgubbar till tårtan ! tur det finns 2 km bort.. Sen blir det bara köra vatten till hästarna och sen åker vi till vänner i em, sen ska jag jobba i morgon igen.. var tog denna veckan vägen.. suck..

jag o barnen har haft en lugn vecka och dom slappar mest nu, skönt med sommarlov !! kompisarna har avlöst varandra och nästa vecka får pappa ta hand om alla !

vi fick strömavbrott igår kväll efter åskan, men den kom efter en timma, man tänker tillbaka på Gudrun, då vi var utan i flera dagar, men det gick det me..

ha en bra dag allihopa !

zettan
0

morrn morrn

Här är jag uppe. Kunde knappt sova i natt så de blir nog en tupplur vid middagstiod sen tror jag.
Idag ska Lee tömköras igen. Unghästarna ska tränas inför premeringen och lilla Roze behöver ledas en liten runda på stallplanen.
Sen ska jag tvätta transporten i kväll om de inte åskar. Den ska besiktias på Tisdag så då vill jag att den ska vara ren för de stackars besiktningsmänen. Sen görhoppningsvis blir de ultraljud av stona på Tisdag också.

hoppas alla får en bra dag

Frida-E
0

God morgon!

Här i Eskilstuna är det gråa moln men inget regn ännu.. Hoppas det håller uppe för jag är precis på väg till salsta för att kolla på Welshusttällningen där, ska bli jättekul!

Ninnii
0

God morgon! Här skiner solen och det blåser. Var på 40 års kalas i går kväll. Det var rätt så trevligt med en del lekar. Måste erkänna att jag tycker inte det är jätte roligt med lekar men men ibland får  man ställa upp! Idag ska jag ut och köra Bill och sen i kväll bär det av till jobbet. Ha en bra dag!

Trine
0

Godmorgon!

Här regnar det från o till men det ser ut o kunna spricka upp o bli lite sol.

Är seg efter Delsbo igår men så glad över mina pållar Glad.Det var många vackra pållar o titta på och mkt trevligt folk att prata lite med.

Idag ska jag ta det lugnt o småpyssla lite bara..Ha en bra dag!

balotte
0

God förmiddag!

Bakat lite på förmiddagen ska ut i stallet och börja göra rent ska hämta hem hästarna på tisdag morgon så nu blir allt som det ska igen. Hoppas att Balotte har tagit sej detta året. Här börjar det mulna igen hoppas vi slipper regnet idag för vi ska bygga ett mjölkbord.

Ha en bra dag alla!