Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 796 ggr
Kris_J
0

Fy !!!!!!!!!!!

Milla
0

amen nä. jag ryser- Man skäms över att vara människa

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ellinor Johansson
0

Säger som Kristin FY !!!!!!!!!!!!!!

Anette
0

Ååh nej…..Gråter  Fattar verkligen inte hur "en så´n" människa är funtad….Jag är en ganska fredlig av mig, men j###ar om jag kom på någon med dylikt, då gjorde jag mig olycklig på vederbörande!!

zettan
0

FYYY 

fuxar
0

Gråter när jag tänker på den stackar hästen, vilket lidande…….den eller dom skulle utsättas för samma sak!!!!!!!!!Gråter

RebeckaSvensson
0

Fruktansvärt att någon kan få för sig att göra något sådant mot ett oskyldigt djur. Vad jag tycker hade varit ett passande straff för någt sådant är det nog bäst att jag bara tänker…

Hur hemskt det än är så var snälla och tänk på skrivreglerna och använd inte några svordomar.

[Rebecka]
0

usch fy vad hemskt hur kan man bara göra så mot ett djur.. jag lider med pållen :(

Kris_J
0

#6 Ber om ursäkt om ordvalet väckt anstöt. Jag blev så upprörd över detta hemska tilltag.Oskyldig

Veritas odium paretFörvånad

Sasser
0

Fruktansvärt!

Ellinor Johansson
0

# 6 FörlåtGenerad

frejiis
0

Stackars häst!:(

RebeckaSvensson
0

#8 och 10 Ingen fara, det var bara ett litet påpekande.

Veero
0

Ne fy :''(

Ninnii
0

Vda grymt hur fn är folk funtade!

SofieBroden
0

Jag mår illa………

divansson
0

Blr så jädra arg när ja läser om sånnt!  En sak ja aldrig kommer glömma är endå när svansen på en häst knöts fast i ett träd, och djurplågare jagade upp hästen å tvingade den att bli så rädd så svansen slets av! :'( Är lika hemskt det..

VAD krävs av djurägare för att hålla djurplågarna borta!?

Annette
0

Tyvärr kommer vi väl få ännu fler sjuka människor springandes lösa, eftersom det tydligen inte skall gå att döma någon till psykvård. Antingen är de friska och får fängelse eller också sjuka och får inget straff alls. Var är detta samhälle på väg???
Vissa individer borde låsas in på livstid för att skydda övrig befolkning och djur.

ThiffannyJ
0

#17 Ja de kan man undra, de kommer säkert inte att änrda på det så lännge de som bestämmer inte själva råkar ut för något, och det blir ju svårt, hele sverie ska väl ändå inte behöva livvakter?!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

IdaS-A
0

sjukt!