God morgon 15/7
gor morgon
Här är det lite mulet på himelen. Men de klarnar säker upp under dagen.
Idag är de full rulle här. Transporten ska besiktias så pappa ska strax åka iväg med den. Jag ska till jobbet och jobba.
I eftermiddag ska vi åka till veterinären och ultraljuda stona. Så får vi se om båda är dräktiga.
Sen måste jag städa också.
ha en bra dag alla
God morgon
Får snart gå hem från jobbet och ska i princip bara hem och vända, blir en tur till Norrtälje i dag så jag hoppas verkligen att det blir bra väder.
Ha en bra dag!
Godmorgon,
Här är det också gråmulet, men uppehåll…
Jag kunde inte sova längre än till kl. 6 idag, hm konstigt att man vaknar när man verkligen kan passa på att sova?!
Idag ska jag och Matilda till Alingsås och handla lite annars ska vi mest ta det lugnt.
Våra små valpar växer och frodas, idag är dom 13 dagar gamla, borde snart öppna sina små ögon 
Ha en fin dag allesammans.
God morgon (lr eftermiddag har). Det har varit mulet hela dan men nar jag skulle ga mata mina sa skulle de minsann sporegna! Tur att man har bil sa slippper man bli blot!
#2 Sa sot!! Varan lilla sag sa ut som liten, har pudlar :)
#2 Men så söt, vad är det för ras ??
Här ska man ut och titta till pållarna snart, fick meddelande om att det ska finnas en hästskrare i Sigtuna trakten som varit i Bålsta innan så nu kollar vi betes hästarna ofta, fy fattar inte att de finns så hemska människor.
Här skiner solen ena stunden o är mulet andra men det är varmt så de får man vara nöjd med.
Ha en bra dag
#4 Det är blandrasvalpar. Mamman är Isländsk fårhund och pappan är Golden retriever.

Goddag!
Nu är jag så less på häckar så jag vill inte se några på länge. Har kantat upp och rensat varenda en på kyrkogården. Jag tycks vara förföljd av fåglar också, det är nästan så jag kommer att tänka på Hitchkock. Igår var det hundratals kajor, idag var det en flock skatungar. De följde efter mig där jag kröp i häcken. Helt plötsligt saboterade den ena nästan en hel rosenbuske, hoppade upp och ryckte bort blad efter blad. Konstig prick.
Nu skall jag bara andas ut lite, sen skall ungarna hämtas från dagis. Vi skall in till stan med Mikaels trasiga glasögon och sedan måste matförrådet fyllas på. Efter alla dessa bestyr blir det stallet framåt kvällen.
Nu har jag förresten hittat lösningen på den senaste tidens små olyckor. Cecilia slog sönder sin spegel förra veckan, så vi har mer att vänta
.