Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 2021 ggr
Hanna-D
0

Vad jobbar du med?

Snor idén från Gotlandsruss ifokus…

Vad jobbar du med?

Petra-Stark
0

Pluggar till Polis..

Annette
0

Kyrkvaktmästare. Har 61% på en kyrkogård. Utöver det gör jag timmar på ett församlingshem och en prästgård.

Till vintern funderar jag på att skaffa ett jobb till, eftersom det är då jag skall ta ut all min komp.

Pernilla77
0

Jag jobbar på Brinks Gurkor AB.
Men är säsongsanställd. Hoppas på 50 % i vinter.

jalla
0

Jobbar på Volvos reservdelslager i Göteborg

Anna-Karin
0

Arbetar 100% som förskolelärare.

zettan
0

Jobbar egentligen 100 % på hööks lager. Men är sjukskriven
50 % nu.

SofieBroden
0

Jag jobbar som djurskötare på Fredriksdals friluftsmuseum i helsingborg.

Milla
0

jag jobbar just nu 61% inom hemvården.

jag har 50% sjukpension som jag hoppas ska hävas till hösten då jag ska börja plugga 100% på distans till undersköterska. Min tanke är att jag ska kunna jobba inom slutna psykiatriska vården när jag är färdig.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jenny_Danhage
0

Jag är väktare på Securitas.

Annette
0

#9. Det är min gubbe också :)

Peppe
0

ska börja andra året på naturvetenskapliga i höst

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

sanne
0

Arbetar 100% på Hööks. Postorder, butiksplock och även returavd.

sen 100% mamma oxåSkrattandemed allt va det innebär…

Ninnii
0

Är färdig undersköterska, så jag jobbar natt på ett äldreboende!

Stall-Stjarna
0

Kör lastbil, fast just nu är jag "mammaledig"

AnnaLundin
0

Jobbar? Flört Cool

Jag är s.k lyxhustru, om man nu kallar det lyxigt att alltid ha ont om pengar. Men visst, lyxen består i att få se barnen växa upp hemma…