Katalog till Tyskland
Finns här!!
Delad glädje är dubbel glädje :)

Puh! Han var inte med…
Men oj vad mycket häst! Fast jag fattar inte riktigt, gör de inte skillnad på mini och standard..?
Vad jag fattar det som så gör de det, men 2-3 åringar bedömms tex tillsammans…

Hm, jag tyckte bl a Butterby Express, Oniel LH och Leandro vSt Brammelo gick i samma ring (= blandad kompott). Men jag kan förstås ha missförstått.
Stort lycka till till de svenska ponnyerna och bruksekipagen!!
Jag tror de går i olika klasser, om man tittar bland de första sidorna, så visase de ju i black-in-hand, color-in-hand och small-in-hand.
Putt!

#3 Du läste rätt men tyskarna har gjort fel! Leandro ska gå med minihingstarna. Jag mailade ner och då svarade de mycket trevligt, men eftersom jag inte angivet storleken på föräldrarna så trodde de han skulle gå bland normalstora!! Jag fattar ingenting, det är ju individens storlek som gäller. Men han kommer hamna i rätt klass iallafall!

Vill passa på att berätta att vi kommer ha ett partytält vid utställningsringarna, med svenska flaggan på! Där har SSS sponsrat med frukt och dricka för hugade svenskar och andra som vill veta mer om svenska ponnyer. Vi kommer inte ha bemanning hela tiden men ska försöka att någon är där hela tiden! Välkommen dit!

Lycka till allihopa! Ni får berätta om era upplevelser helgen efter :)
Puttar i fall någon vill se katalogen!
Kul läsning och många fina ponnyer!

Många fina ponnyer! Ett stort lycka till till alla er som skall dit och visa era ponnyer! Heja Sverige! 
Kul att se den på nätet! Sen är det ju fler svenska ponnyer med än i vår svenska sektion eftersom vi har en del exporter som tävlar för andra länder. Lycka till nu svenskar!