Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 852 ggr
kacka
0

morgon 25 augusti...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte fortsätta prata väder som det gjordes igår…

Jag gick runt i en av hagarna igår och det stod vatten i svackan… hm… funderar på att byta hage… de andra sommarhagarna är inte så sumpiga…

thira
0

Godmorgon! Idag är det premieringsdags för oss, i Enköping.

Annette
0

Lycka till!

Här är det arbete, sedan hästar. Efter det tänker jag ta en lugn slapparkväll. Skönt det är helg i morgon.

VeronicaP
0

Morrn morrn och lycka till på premieringen..

Här skiner solen idag igen.

FredrikN
0

morn morn….

Kratern
0

Morron!

Här uppe (på Wången) är det också premieringar idag. Tyvärr jobbar man ju som vanligt.

Milla
0

morrn morrn, vi har SOL idag. Lycka till på premieringen.

Idag är en sån dag då allt ska göras. Veckohandla, handla mer färg till stallet, handla spannar och annat smått och gott till stallet, bada hästar till i morgon, hämta släp, betala räkningar, måla klart stallet så det blir helt färdigt PHU……….

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

Här ska hinnas städas både inne ute och i stallet då det framöver kommer att vara lite tidspressat. Ska även hinna göra en smörgåstårta då jag ska ha möte här imorgon. Dygnen borde ha fler timmar Flört

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaKihlberg
0

God eftermiddag!

Här jobbas det för fulla muggar…hade ett ½projekt att ta mig från tåget till jobb i Malmö…det råkar ju vara Malmö festivalen…suck….

bonde
0

God middag!Glad

Solen lyser…med sin frånvaro, men det är varmt & skönt ändå.

Milla
0

god kväll, nu är allt handlat, stallet halv färdig målat, transporten hämtad………..

Hm fick åka till doktorn med datorn då den har fått något virus, alla tangenterna flög av till höger och vänster sen var han väldigt slö (tror han hade hög feber) så nu får jag låna gubbens och barnens dator………..

Saknar min lille vänGråter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se