RHCP
Skit också! Fick nyss reda på att Red Hot Chili Peppersbiljetterna är släppta. Jag tänkte för något år sen åka till London och se dem men jag hade nyss varit där, biljetterna var nästan slut och det skulle bli svindyrt så jag sket i det och ångrade mig givetvis sen. Nu har jag chansen igen! Men från Göteborg till Stockholm är det en bit, det är inte på helgen och dagen innan fyller vår son 1 år. Klarar han sig utan mamma en natt? Och pappa vill ju med… han jobbar ju då. Har ångest, tänk om biljetterna säljs slut och jag ångrar mig… Tänk om jag köper biljetter och allt skiter sig…

Min erfarenhet är att man ångrar mer det man inte gör, så jag tycker du köper biljetter. I värsta fall kan du ju säkert sälja dem om "allt skiter sig". Till mej kanske..? 
En ettåring klarar sig utan mamma en natt! :D Om han är trygg med pappan, förstås…
Självklart ska du köpa dig biljetter!

men de ska ju spela i Köpenhamn den 9/12
http://www.dba.dk/asp/sektion/forsider/main40_logoff.htm?favorit=0
SÖk på Red hot chili peppers så kommer det upp en hel del biljetter som säljes .. Fast i köpenhamn då
#3 Ja, fast Köpenhamn var slutsålt enligt en biljettförsäljningssida i Danmark. Vi hade hellre åkt dit.
#2 Jo, visst gör han det men pappa vill ju med. Lilla Alfred är egentligen jättetrygg med pappa men jag söver oftast (amning) och just nu så nattammar han än (+ "lite" amning dagtid) och har ingen aning om hur det ser ut i december.
#1 Du har så rätt men häng med vet jag! De är ju SÅ BRAAAAAA!!!
Jag bokade två biljetter idag! Inte jättebra platser och ej bredvid varandra men vi fick ta vad som fanns. Farmor erbjuder sig att åka från Hudik och vara barnvakt i Stockholm medan vi är på konsert och mormor + morfar erbjuder sig att ha sonen sovandes hos sig här hemma när vi är borta så nu finns alternativ. Vi ska dit! Ses vi, Pernilla?

fast där fanns en massa biljetter till salu på den sidan ;-) #4
#6 vilken sida?