Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 353 ggr
Wippen
0

God Morgon

Här sitter man vid datorn och tittar ut och det är dimmigt och fuktigt utav ALLT regn som har vräkt ner här i Knivsta, skall strax ut och bada Biggan och Wippen då vi ska iväg på tävlingar, klubbtävling med dressyr idag och hoppning i morgon, Steffi min dotter som är 8 ska tävla Wippen i Lätt B:1 i dressyr för andra gången, första gången hoppade han så fint över dressyrstaketet Glad men domaren som dömde då var så snäll så Steffi fick rida hela programmet i varje fall, så vi får se idag hur det går med lilla herrn

Steffi ska även tävla Biggan så håll tummarna, mamma är väldigt nervösFundersam

I morgon är det Lätt C hoppning 50-60 med grundomgång och omhoppning, My ska tävla Wippen och Steffi Biggan.

Som vanligt här i Uppland så finns det inte så många shettisar ute utan tjejerna får tävla mot B-Ponnisar men men det går det med

Vill bara önska alla en trevlig god morgon och hoppas att någon har bättre väder än oss

MVH
Ann-Karin

Sehvrin
0

Ojoj, lycka till, det låter som om det blir en händelserik och rolig helg för er =) Hoppas vädret klarnar.

Själv så ska jag inte göra så mycket i helgen, mest plugga och städaFundersam Fast först ska jag iväg och vara fadder till Nollan, då fadderierna ska leka med dem idag =) Sista dagen på Nolle-p idag =( menmen, någon gång måste livet gå tillbaka till det normala… (för er som inte vet så är Nolle-P en "inskolnings" period där de nya studenterna ska lära sig det viktigaste om student livet, och det är jättekul både för nollor och faddrar)

Vädret är mulet, men det regnar i alla fall inte.

hm… ja, och god morgon allihopa Skrattande

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Wippen
0

Ja det händer mycket i helgen skall på 18 års kalas ikväll också mitt i allt, nu har hästarna fått frukost dotra har fått frukost, skall klä på henne nu och bada herrarna i hagen som nästa projekt och sedan far vi iväg

Fortfarande dimmigt och fuktigt bläää men hoppas det blir bättre

Johanna ha en trevlig dag

MVH
Ann-Karin

Lauth
0

God morgon.

Här i karlstad skiner solen igen. Äntligen!!

Annette
0

God Morgon!

Vår 9-årige son kom upp med frukost på sängen till mig och gubben. "Man skall unna sig det bästa här i livet", sa den lille livsnjutaren. Nu håller han visst på med frukost till sig själv, råstekt potatis.

Idag måste jag greja här hemma, antingen jag har lust eller inte. Det ser i alla fall ut som om vädret är lämpligt för sådant arbete.

Hanna-D
0

#4 Vilken kanonson du har! Glad

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Hemkommen från en mkt trevlig, men tidvis stressig, dag på Bjärsjölagård. Första gången på väldigt många år som jag inte hade ngn egen häst med dit och lite konstigt kändes det att "bara" vara funktionär. Men, ett par hästar fick jag iaf hjälpa till att visa där.

Imorgon bär det av mot Uppsala igen, men först ska jag id-kolla fölen, flytta hästarna och fåren, ta en ridtur på stubben med Certina (om det är fin väder), städa och tvätta bilen och inte minst packa mina saker + en massa andra saker. Tur jag har hela natten på mig…